OmkePom schreef:Update ging niet echt goed van 3.1 naar 3.2
Werd gemeld dat er 3 files conflicten zal gevenmijn MCP werkt niet (goed) kan geen onderwerpen/berichten aanpassen krijg dan Blanco pagina.Code: Selecteer alles
styles/prosilver/template/navbar_header.html styles/prosilver/template/viewforum_body.html styles/prosilver/theme/colours.css
bij sommige onderwerpen/berichten werkt het echter weer wel?
?
Probleempjes na Update naar 3.2
Probleempjes na Update naar 3.2
- Froddelaar
- Contacteer:
Re: Probleempjes na Update naar 3.2
Heb je automatische updater gebruikt?
Waarschijnlijk heb je deze 3 bestanden bewerkt, zal je moeten laten samenvoegen dan.
Waarschijnlijk heb je deze 3 bestanden bewerkt, zal je moeten laten samenvoegen dan.
Wij promoten UW muziek in ons forum & delen alles via Sociale media!
Muziek wordt ook toegevoegd in de playlist van textradio.be!
Mail uw single + hoesje + info naar: info@muziekpromo.net of Solidjeuh@textradio.be
Onze Website: https://www.muziekpromo.net
Mail uw single + hoesje + info naar: info@muziekpromo.net of Solidjeuh@textradio.be
hoe doe ik dat nu achteraf?Froddelaar schreef:Heb je automatische updater gebruikt?
- Froddelaar
- Contacteer:
Voegt de automatische updater die niet automatisch samen?OmkePom schreef:hoe doe ik dat nu achteraf?Froddelaar schreef:Heb je automatische updater gebruikt?
Wij promoten UW muziek in ons forum & delen alles via Sociale media!
- El torro
- Contacteer:
Neem de nieuwe files en pas deze indien nodig handmatig aan met de oude aanpassingen.OmkePom schreef:hoe doe ik dat nu achteraf?Froddelaar schreef:Heb je automatische updater gebruikt?
Maar is het probleem niet dat je stijl (nog) niet geschikt is voor 3.2?
Ja klopt, maar de conflicten hebben betrekking op "prosilver" (mapjes) dus ik dacht zit wel goed met mijn stijl (Absolution).El torro schreef:
Maar is het probleem niet dat je stijl (nog) niet geschikt is voor 3.2?
Heb hem nu overgezet naar prosilver, en alles werkt nu weer, moet wel enkele veranderingen ook daarin voeren.
THX, ik wacht totdat er een geschikte Stijl voor mij loskomt

MCP werkt niet meer?
alle Iconen zijn niet meer zichtbaar in een Onderwerp en moderatie van het onderwerp lukt niet, ook de waarschuw gebruiker werkt niet. De icoontjes zien eruit al ovale dunne streepjes
?
alle Iconen zijn niet meer zichtbaar in een Onderwerp en moderatie van het onderwerp lukt niet, ook de waarschuw gebruiker werkt niet. De icoontjes zien eruit al ovale dunne streepjes

- El torro
- Contacteer:
Welke icoontjes?
Stel aub duidelijke vragen desnoods met een screen print als we het zonder inloggen niet kunnen zien.
Stel aub duidelijke vragen desnoods met een screen print als we het zonder inloggen niet kunnen zien.
Deze icoontjes (buttons)

Als je erop klikt kan je (als admin) bericht verwijderen, gebruiker waarschuwen, informatie ..... enz.
2 van de vijf werken niet: Waarschuw gebruiker en Informatie (je gaat dan naar het MCP paneel voor het bericht) deze geven een witte pagina. Rare is dat ze bij sommige berichten wel werken, waarom ben ik nog niet achter?
Naar het MCP gaan via het hamertje geeft ook een witte pagina
?
Als je erop klikt kan je (als admin) bericht verwijderen, gebruiker waarschuwen, informatie ..... enz.
2 van de vijf werken niet: Waarschuw gebruiker en Informatie (je gaat dan naar het MCP paneel voor het bericht) deze geven een witte pagina. Rare is dat ze bij sommige berichten wel werken, waarom ben ik nog niet achter?
Naar het MCP gaan via het hamertje geeft ook een witte pagina

- Hartenheer
- Contacteer:
Dan is je stijl nog niet aangepast aan 3.2.OmkePom schreef:Deze icoontjes (buttons)
Naar het MCP gaan via het hamertje geeft ook een witte pagina?
Daarom wacht ik nog even

Het is ook vreemd dat hiet niet voor gewaarschuwd is.
- El torro
- Contacteer:
Met de prosilverstijl moet het werken, behalve als je wat teveel verwijdert hebt natuurlijk.OmkePom schreef:Deze icoontjes (buttons)
Naar het MCP gaan via het hamertje geeft ook een witte pagina?
Upload desnoods de complete prosilver stijl nog eens van een vers 3.2 pakket.
En leeg daarna de cache.
Heb de hele styl prosilver opnieuw eroverheen gekopieerd in het goede mapje.El torro schreef:Upload desnoods de complete prosilver stijl nog eens van een vers 3.2 pakket.
En leeg daarna de cache.
De icoontjes (buttons) zijn teruggekomen maar Modereren of naar het MCP gaan via de Hamer werkt nog steeds niet geeft nog steeds een witte pagina

- BennyBernaer
- Contacteer:
Misschien een conflict met de een of andere extensie?
Opnieuw een Update gedaan op de manier zoals hier geschreven:BennyBernaer schreef:Misschien een conflict met de een of andere extensie?
Code: Selecteer alles
http://www.phpbb.nl/forums/viewtopic.php?t=60897
THX, heb ik weer wat te doen!

OmkePom schreef: ↑10 jan 2017, 16:35Opnieuw een Update gedaan op de manier zoals hier geschreven:BennyBernaer schreef:Misschien een conflict met de een of andere extensie?
Alles werkt weer, moet alleen alle extensies weer opnieuw behandelen/uitvoerenCode: Selecteer alles
http://www.phpbb.nl/forums/viewtopic.php?t=60897
THX, heb ik weer wat te doen!![]()
Code: Selecteer alles
Geen andere styl, blijf maar gewoon bij prosilver totdat er een styl uitgegeven is die ik wil.
De aanwezige uitgeschakelde extensies geven foutmeldingen, ook zijn ze uitgeschakeld.
Heb veel extensies zelf aangepast, veranderingen terugdraaien is onmogelijk voor mij als leek
3.2 is heel anders dan 3.1 zal niet weten waar te beginnen.
Wil terug naar 3.1 ....... helaas krijg ik dit ook niet voor elkaar BU van DataBase geeft foutmelding.
Weet je wat, ik ga gewoon met schone install van 3.2 mijn Forum opnieuw starten.
Een wedergeboorte van mijn forum

Sorry had verkeerd geplaats vandaar alles verwijderd 

Mvg Gio.
Styles
Styles