Recente topics in een post

Hulp bij het installeren van of op zoek naar een extensie?
Plaats reactie
uforum

Recente topics in een post

Bericht door uforum » 17 okt 2016, 00:17

Hallo,

Ik gebruik mijn forum als ware als nieuwssite. Ik plaats normale berichten op het forum en die link plaats ik dan op Social Media.

Het bounce percentage is nu erg hoog, doordat mensen het bericht zien en na het lezen de site gelijk weer verlaten. Wat natuurlijk logisch is, maar toch zou ik dit graag willen veranderen.

Mijn idee: om recente topics te laten zien, op een andere pagina dan de index pagina, dus op de pagina van een topic zelf. Het idee is dat de mensen die eerst alleen snel het bericht wilden lezen, nu zien wat er nog meer op het forum te lezen is en doorklikken naar een ander topic.

Normaal zou je dit makkelijk in een sidebar kunnen plaatsen. Maar omdat ik vanaf Social Media naar mijn forum link, bekijkt bijna iedereen dit vanaf een mobiele telefoon. De recente topics zouden dus bijvoorbeeld in de footer kunnen, maar hier heb ik mijn extensie "recente onderwerpen" van Paybas geen optie voor.

Weet iemand zo of hier een extensie voor is, of een andere manier hoe bezoekers op de pagina van een post gelijk andere topics kunnen zien?

Ik heb overigens al bij Google Adsense 'overeenkomende content' geprobeerd, wat een soort van is wat ik hier bedoel. Maar dit systeem werkt toch niet goed.

Alvast bedankt!

El torro
Contacteer:

Re: Recente topics in een post

Bericht door El torro » 17 okt 2016, 07:24

En als je de code van recent topics zo aanpast dat het op elke pagina te zien is, zou het dan wel zo zijn als je wenst?

uforum

Re: Recente topics in een post

Bericht door uforum » 17 okt 2016, 09:06

El torro schreef:En als je de code van recent topics zo aanpast dat het op elke pagina te zien is, zou het dan wel zo zijn als je wenst?
Hier zat ik idd ook aan te denken. Al wilde ik eerst kijken of er een makkelijkere betere manier is :lol:

Plaats reactie