Beheer is een witte pagina geworden
Re: Beheer is een witte pagina geworden
Naar je beheerderspaneel gaan, en dan zou je witte pagina een foutmelding moeten tonen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Helaas: geen enkele foutmelding.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Je zou de cache nog eens kunnen legen, misschien dat je wijziging dat wel gezien wordt. Maar weer niet zeker of het effect heeft, misschien is er wel geen foutmelding.
Wat mijn beredenering is, is dat het niet aan je bestanden kan liggen. Je upload een extensie en je installeert hem via je beheerderspaneel, daarmee wordt niets veranderd aan je bestanden. Je hebt de extensie nu uitgeschakeld en toen begonnen de problemen. Er dus iets in je beheerderspaneel, wat via de database wordt toegevoegd en afhankelijk is van deze extensie.
Misschien is het handiger als ik even met je mee kijk? Weet niet of ik je kan helpen maar wil het wel proberen
Weet niet of dat vandaag is ik heb migraine
Wil dat niet met mijn duffe kop aan iemands forum rotzooien 
Wat mijn beredenering is, is dat het niet aan je bestanden kan liggen. Je upload een extensie en je installeert hem via je beheerderspaneel, daarmee wordt niets veranderd aan je bestanden. Je hebt de extensie nu uitgeschakeld en toen begonnen de problemen. Er dus iets in je beheerderspaneel, wat via de database wordt toegevoegd en afhankelijk is van deze extensie.
Misschien is het handiger als ik even met je mee kijk? Weet niet of ik je kan helpen maar wil het wel proberen

Ik heb er voor vandaag ook helemaal genoeg van.
Hoofdpijn is mij gelukkig vreemd.
Dat was al weer een flink aantal jaren geleden en na twee uur plat te zijn gegaan was alles weer oké.
Dus het beste en sterkte vandaag.
Morgen ga ik de boel opnieuw installeren in de hoop dat alles dan weer in orde is.
Ik zal wel eerst proberen door op de server de geïnstalleerde thema's te hernoemen of het forum daarna in het standaard Silver-thema tevoorschijn komt.
Hoofdpijn is mij gelukkig vreemd.
Dat was al weer een flink aantal jaren geleden en na twee uur plat te zijn gegaan was alles weer oké.
Dus het beste en sterkte vandaag.
Morgen ga ik de boel opnieuw installeren in de hoop dat alles dan weer in orde is.
Ik zal wel eerst proberen door op de server de geïnstalleerde thema's te hernoemen of het forum daarna in het standaard Silver-thema tevoorschijn komt.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
- Theriddler
- Contacteer:
Je hebt de extensie van vse ABBcode uitgeschakeld en toen ? zag je toen een groene balk zeggende dat de extensie succesvol uitgeschakeld was ?Abraham54 schreef:Dus via beheer de huidige versie op Uitgeschakeld gezet.
Vanaf dat moment geurde er iets geks - sindsdien krijg ik enkel een witte pagina in beheer.
Ben je toen via ftp naar de server gegaan en heb je de map abbc3 verwijderd ?
heb je daarna de de nieuwe update gedownload en daarna de map abbc3 vanuit de nieuwe update geupload naar ext/vse ?
dit zou normaal de werkwijze moeten wezen om te updaten.
Na het updaten schakel je de extensie weer in.
Opnieuw installeren is echt niet nodig, een forum kan je nooit om zeep helpen dmv het uitschakelen van een extensie.
Anyway voordat je evt een herinstallatie overweegt zou ik graag een kijkje willen nemen op het forum om de boel proberen te herstellen. Indien akkoort PB me dan even de ftp gegevens + een beheerders account van het forum.
Na de extensie op gedeactiveerd gezet te hebben kwam er een eerste wit scherm.
Daarna naar de hoofdpagina gegaan om de cache te legen.
Dat ging niet vanwege een Java-fout.
Daarna waren alle pagina's in de ACP van een witte pagina voorzien en kon ik dus niks meer.
Voordat ik vanmiddag de update installeerde heb ik op de server in Ext via de map VSE vse-abc-.... verwijderd.
Morgen ga ik hiermee verder zoals ik al eerder heb aangegeven.
Wat betreft jouw omschrijving - zo heb ik dat ook in gedachten gehad hoe een extensie te updaten.
Helaas dacht de forum software er anders over.
Daarna naar de hoofdpagina gegaan om de cache te legen.
Dat ging niet vanwege een Java-fout.
Daarna waren alle pagina's in de ACP van een witte pagina voorzien en kon ik dus niks meer.
Voordat ik vanmiddag de update installeerde heb ik op de server in Ext via de map VSE vse-abc-.... verwijderd.
Morgen ga ik hiermee verder zoals ik al eerder heb aangegeven.
Wat betreft jouw omschrijving - zo heb ik dat ook in gedachten gehad hoe een extensie te updaten.
Helaas dacht de forum software er anders over.
- Theriddler
- Contacteer:
Wat was precies de java fout ?Abraham54 schreef:Dat ging niet vanwege een Java-fout.
Wat je nog kunt proberen is de oudere abbc3 uploaden naar ext/vse
waarbij je de map event weglaat.
of je laat alle bestanden weg uit de map abbc3 op de server waarbij je de map wel laat staan
je moet nu een fout zien in beheer extensies dat de composer.json niet gevonden kon worden.
nu upload je de vorige versie van abbc3 terug naar de server als het goed is ,zou de extensie uitgeschakeld moeten zijn.
kun je nu wel in het beheerderspaneel ?
Ik ben nu met een nieuwe installatie bezig en krijg volgende melding bij de database-inrichting:
Tabellen met de opgegeven prefix bestaan al, kies een andere prefix als alternatief.
Origineel: phpbb_
Wat zijn nu de opties?
Optie reeds gevonden en vraag is dus opgelost.
Tabellen met de opgegeven prefix bestaan al, kies een andere prefix als alternatief.
Origineel: phpbb_
Wat zijn nu de opties?
Optie reeds gevonden en vraag is dus opgelost.
Nu wordt het helemaal leuk.
Op de vier mappen na heb ik alle bestanden verwijderd en vervangen door die uit de map van phpBB-NL-3.1.6.
Ga ik nu naar http://piependecomputerforum.eu/install
Dan krijg ik een venster met een tab Introductie en een tab Converteren.
Ik heb alle bestanden van de server gewist en ben nu de back-up aan het uploaden.
Op de vier mappen na heb ik alle bestanden verwijderd en vervangen door die uit de map van phpBB-NL-3.1.6.
Ga ik nu naar http://piependecomputerforum.eu/install
Dan krijg ik een venster met een tab Introductie en een tab Converteren.
Ik heb alle bestanden van de server gewist en ben nu de back-up aan het uploaden.
Als je met de vier mappen die je niet hebt verwijderd, ook je config.php bedoelt. Dan is het logische wat je ziet, want dan is je database al geïnstalleerde, dan kan je maar 1x doen.
Betreft je eerdere vraag de prefix phpbb_ is al bezet door je huidige forum, je zou als je een nieuw forum begint phpbb3_ kunnen gebruiken. Maar dan begin je opnieuw, ik neem aan dat je alles wat je tot nu toe hebt opgebouwd wilt blijven houden?
Betreft je eerdere vraag de prefix phpbb_ is al bezet door je huidige forum, je zou als je een nieuw forum begint phpbb3_ kunnen gebruiken. Maar dan begin je opnieuw, ik neem aan dat je alles wat je tot nu toe hebt opgebouwd wilt blijven houden?
Ik ben in ieder geval niet van zins nogmaals geheel opnieuw te beginnen.
Inmiddels ben ik aan het kijken, je moet blijkbaar de debug code aanzetten en dat stukje code toevoegen waar ik het gisteren over had. Nu hebben wij een foutmelding:
De foutmelding zit hem dus in de Nederlandse vertaling van de Add User extensie, op regel 44 wordt een
Kan ook niet zien wie deze vertaling heeft gemaakt, wij hebben hem ook vertaald: https://github.com/dutch-translators/ACP-Add-User- Maar dat is deze zo te zien niet.
Je beheerderspaneel werkt nu weer
Wil je dat ik de extensie voor je update?
Ik zie dat er 3 andere extensies ook een nieuwere versie hebben: External Links Open in New Window, Lightbox en Stop Forum Spam. Die zou je dus ook nog moeten bijwerken, wil je up-to-date blijven.
Code: Selecteer alles
Parse error: syntax error, unexpected end of file in /home/deb73312/domains/piependecomputerforum.eu/public_html/ext/phpbbmodders/adduser/language/nl/info_acp_adduser.php on line 63
"
gebruikt maar dat moet een '
zijn. Weet niet hoe lang je deze extensie hebt? Kan ook niet zien wie deze vertaling heeft gemaakt, wij hebben hem ook vertaald: https://github.com/dutch-translators/ACP-Add-User- Maar dat is deze zo te zien niet.
Je beheerderspaneel werkt nu weer

Wijziging: P.S.
Ik heb de nieuwste versie van Advanced BBCode Box 3.1 alvast geüpload, ik zag dat je de oude al had verwijderd. Je kan hem nu gewoon weer inschakelen.Ik zie dat er 3 andere extensies ook een nieuwere versie hebben: External Links Open in New Window, Lightbox en Stop Forum Spam. Die zou je dus ook nog moeten bijwerken, wil je up-to-date blijven.
David, hartelijk dank.
Ik wist dat er nog twee extensies geupdated moesten worden, maar doordat ik het beheerspaneel kwijtraakte kon ik niks meer.
Je schrijft dat het er nu drie zijn, dus is er tussentijds eentje bijgekomen.
Ik had trouwens al de mijn inziens nieuwste versie Advanced BBCode Box geuploaded.
In ieder geval is de extensie nu weer ingeschakeld.
Wat betreft de foutmelding van AdUser, vervelend dus.
Het leek me een handige extensie, maar ik heb deze nog niet gebruikt en mogelijk is het beter deze dan geheel te verwijderen.
Ik wist dat er nog twee extensies geupdated moesten worden, maar doordat ik het beheerspaneel kwijtraakte kon ik niks meer.
Je schrijft dat het er nu drie zijn, dus is er tussentijds eentje bijgekomen.
Ik had trouwens al de mijn inziens nieuwste versie Advanced BBCode Box geuploaded.
In ieder geval is de extensie nu weer ingeschakeld.
Wat betreft de foutmelding van AdUser, vervelend dus.
Het leek me een handige extensie, maar ik heb deze nog niet gebruikt en mogelijk is het beter deze dan geheel te verwijderen.
Je hoeft die extensie niet te verwijderen hoor, want de fout die in je taalbestand zat heb ik opgelost. Verder zou die gewoon goed moeten werken.
Ik wilde de fout bij de maker melden, maar er zit geen Nederlandse vertaling bij deze extensie. Weet je nog waar je de vertaling vandaan hebt?
Ik wilde de fout bij de maker melden, maar er zit geen Nederlandse vertaling bij deze extensie. Weet je nog waar je de vertaling vandaan hebt?