Naam "Nieuw geregistreerde gebruikers"

Plaats reactie
Dennis

Naam "Nieuw geregistreerde gebruikers"

Bericht door Dennis » 07 dec 2015, 21:54

• Adres van je forum: http:// koningsoever. nl/
    Event. modificaties op je forum: Like-functie :-)
    Wanneer ontstond het probleem? na install
    phpBB versie: 3.1.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Kan ik deze 'naam': "Nieuw geregistreerde gebruikers" veranderen vanuit het panel? (welke hetzelfde is als de beschrijving)
De 'naam' is in de legenda nogal lang, "Nieuwe gebruikers" past beter.

toska

Re: Naam "Nieuw geregistreerde gebruikers"

Bericht door toska » 07 dec 2015, 22:15

Je zou evengoed een nieuwe groep kunnen aanmaken met als titel nieuwe gebruikers en die dan de permissies geven van de nieuwe geregistreerde gebruikers.Maar deze laatste kan je wel verwijderen maar dit raad ik je tenstelligste af.Waarom wil je die titel veranderd zien?
Maak een nieuwe groep aan met als titel nieuwe gebruikers geef die groep de permissies van de nieuwe geregistreerde gebruikers, plaats daar dan de nieuwe leden in,en vink aan in de legende weergeven.Dan staat deze onderaan op je forumoverzicht.

Dennis

Bericht door Dennis » 07 dec 2015, 22:25

Beste Toska,

Ik vind de naam te lang.

Als ik de groep verwijderd en een andere aanmaak, hoe koppel ik deze dan aan "Nieuwe gebruikers berichtenlimiet" de onder "Gebruikersregistratie-instellingen"?
"Nieuwe gebruikers blijven in de Nieuw geregistreerde gebruikers-groep totdat ze dit aantal berichten hebben bereikt. Je kan deze groep gebruiken om te voorkomen dat ze het PB-systeem meteen kunnen gebruiken of om hun berichten na te kijken. E"

toska

Bericht door toska » 07 dec 2015, 22:31

Doe niks verkeerd @denis je kan een groep aanmaken en permissies geven en leden daarin plaatsen.Maar verwijder die bestaande groep niet
Wacht liever even hier op een moderator die je hiermee kan verder helpen.

David
Contacteer:

Bericht door David » 08 dec 2015, 10:01

Je kan de nieuw geregistreerde gebruikers groep niet verwijderen, het is een standaard groep die in het phpBB pakket hoort. Daar moet je eigenlijk niet teveel aan prutsen.

Zonder wijzigingen in je bestanden kan je de groepsnaam niet aanpassen, ik weet uit mijn hoofd niet hoevaak het woord 'nieuw geregistreerde gebruiker' voorkomt. Maar ik denk dat je verschillende bestanden zal moeten wijzigen en ik vraag mij of of het het waard is....
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 08 dec 2015, 10:12

Je kunt bij de groepsinstellingen uitvinken dat de groep in de legenda weergegeven wordt. Heeft ook weinig meerwaarde, aangezien iedere nieuwe gebruiker ook in de groep geregistreerde gebruikers komt.

Dennis

Bericht door Dennis » 08 dec 2015, 20:05

David schreef:Jonder wijzigingen in je bestanden kan je de groepsnaam niet aanpassen, ik weet uit mijn hoofd niet hoevaak het woord 'nieuw geregistreerde gebruiker' voorkomt.
Toen ik vanmorgen in de auto zat dacht ik..... taal... Heb hem net aanpast in common.php van het NL language pakket.

Code: Selecteer alles

'G_NEWLY_REGISTERED'   

Plaats reactie