- Adres van je forum: http://www.hetplantenforum.nl
Event. modificaties op je forum: Nee
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag ontdekt, maar ook pas net gestart
phpBB versie: 3.1.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
Wat is het probleem?
PB versturen
PB versturen
Laatst gewijzigd door David op 12 sep 2015, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.1 Support
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.1 Support
Re: PB versturen
Open je beheerspaneel klik bovenaan op berichten, klik links op de priveberichten instellingen
bij dit Privéberichten:
Privéberichten voor alle gebruikers inschakelen. moet je ja aanvinken en klikje op versturen.
toska
bij dit Privéberichten:
Privéberichten voor alle gebruikers inschakelen. moet je ja aanvinken en klikje op versturen.
toska
Ik heb het al uitgevonden. De leden waren zowel geregistreerde leden als nieuw geregistreerde leden en de nieuw geregistreerde leden instellingen stond op geen pb sturen of ontvangen.
Misschien wist je dit nog niet maar de nieuw geregistreerde gebruikersgroep is een tijdelijke groep voor nieuwe gebruikers. Na 3 berichten (tenzij anders is ingesteld) worden je leden uit deze groep verwijderd. Je kan de groep gebruiken als een soort 'beveliging' om leden niet meteen volledige toegang te geven. Het is o.a. een spam beveiliging, maar je kan het ruimer inzetten. Bijv: om gebruiker te verplichten zich voor te stellen voor ze de rest van je forum kunnen gebruikenNikie schreef:Ik heb het al uitgevonden. De leden waren zowel geregistreerde leden als nieuw geregistreerde leden en de nieuw geregistreerde leden instellingen stond op geen pb sturen of ontvangen.

p.s. Let even op waar je het onderwerp plastst, heb al twee keer je onderwerp moeten verplaatsen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Dankje. Ik wist het al, maar blijkbaar bleven ze wat langer in de groep zitten dan ik dacht.
Is het voor die groep ook mogelijk om in te stellen dat ze enkel het beheer kunnen contacteren en de rest vd leden nog niet?
En dacht dat ik dit bericht gewoon had geplaatst waar het nu nog staat. Mijn excuus in ieder geval voor het ongemak.
Is het voor die groep ook mogelijk om in te stellen dat ze enkel het beheer kunnen contacteren en de rest vd leden nog niet?
En dacht dat ik dit bericht gewoon had geplaatst waar het nu nog staat. Mijn excuus in ieder geval voor het ongemak.