duranoyr schreef:Ik snap even niet waarom de config belangrijk was. Ik had toch namelijk al verteld dat de versie goed was? (dat had ik dus gelezen in de config, maar moet ik er dan nog iets anders mee doen. Begrijpt het even niet

)
Dus de opbouw van de map maakt niks uit, begrijp ik hier uit?
Snap eerlijk gezegd ook niet wat jij bedoelt

Maar, ik denk dat wij met dit verhaal niet verder moeten gaan, want dat heeft weinig met je vraag te maken. En ik ben bang dat het de verwarring alleen maar groter maakt.
Je kan daar inderdaad de standaard stijl aanpassen, maar je ziet daar alleen de geïnstalleerde stijlen, op dit moment lijkt
Prosilver de enigste geïnstalleerde stijl.
Zo te zien ontbreken er een paar modules onder
Customise want je zou er een kopje
Style Management en
Language Management moeten hebben. Op één of andere manier staan die modules er nu niet, volg even onderstaande stappen:
- Ga naar het Beheerderspaneel
- Klik op het tabblad: System
- Klik aan de linkerkant onder het kopje: Module management op Administration Control Panel
- Klik dan op de module: Customise
- Aldaar moet je drie modules zien staan: Extension management, Style management en Language management. Zie je ze staan?
- Als ze er staan, maar ze zijn uitgeschakeld, dan mag je ze gewoon inschakelen.
Het kan ook zijn dat ze er helemaal niet staan, dan moeten ze toegevoegd worden. Maar dan heb je een andere uitleg nodig, die typ ik liever niet als het niet nodig is