zoef schreef:Updaten naar 3.1.x, daar zie ik nog tegen op, omdat een aantal Mods dan niet meer werken.
Ik hoop stiekem dat dit probleem een keer wordt opgelost, zodat je zonder verlies van Mods kunt updaten van 3.0.x naar 3.1.x.
Ik weet nu in ieder geval wel wat er mogelijk is en daar ben ik al blij mee.
Bedankt voor je reactie Theriddler
Vr. groet,
Folkert
Ik wil hier graag even op reageren, want ik acht de kans heel erg klein... ik durf zelfs te zeggen dat het helemaal niet gaat gebeuren. Als je naar 3.1 gaat, wat ooit zou moeten! Dan raak je je modificaties kwijt, omdat modificaties worden vervangen door extensies. Als je een aantal belangrijke modificaties hebt, met belangrijke gegevens dan is dat behoorlijk balen

Of content (inhoud) kan worden meegenomen is nog vaag... maar zo te lezen is dat bij jouw forum eigenlijk niet van toepassing. Als Mchat je enigste modificatie is dan zie ik geen problemen, aangezien extensies veel makkelijker zijn en je eigenlijk weinig kwijtraakt bij een update

Wat wel jammer is, is dat Mchat nog in ontwikkeling is en nog niet geschikt is voor een live forum.
Om antwoord te geven op je vraag, de meeste modificatie vind je onder de .Mods tabblad. Maar, er zijn modificaties die elders modules hebben. Je zou dus in sommige gevallen iets dieper moeten zoeken, bijvoorbeeld in je taalbestanden. Misschien een tip, maak een lijstje in bijvoorbeeld excel met al je modificaties.
Ik heb zelf een excel bestand met alle Modificaties die ik op mijn forum heb, met de huidige versie nummer, het nieuwste versie nummer en of er een update nodig is of niet. Zo weet ik altijd welke modificaties ik heb en welke versie. Ik heb zelfs een lijstje met verwijderde Mods en de datum waarop ze zijn verwijderd. Wel zo handig als je 20+ Mods hebt dan heb je tenminste overzicht