phpbb op FB
- Hartenheer
- Contacteer:
Re: phpbb op FB
Yes, dat is gelukt.
Weet niet wat bij Campaign moet invullen.
Gewoon forum of zo?
Weet niet wat bij Campaign moet invullen.
Gewoon forum of zo?
- Hartenheer
- Contacteer:
Kan 'Campaign' zo snel niet terug vinden, dus durf niet te zeggen wat je er kan invullen. Maar als het nu werkt dan is het goed 

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- Hartenheer
- Contacteer:
Met de vertaler kon ik er ook niet wijs uit worden.
Nu kijken of het in de praktijk werkt.
Nu kijken of het in de praktijk werkt.
- Hartenheer
- Contacteer:
Klopt het dat alleen de titel getoond wordt, en niet het bericht?
Of ligt dit aan mijn instellingen
https://www.facebook.com/koralenforum#
Of ligt dit aan mijn instellingen
https://www.facebook.com/koralenforum#
Dat klopt, je kan met deze website je bericht niet insluiten. In ieder geval niet dat ik weet...
Wat je wel nog zou kunnen doen is Facebook Open Graph Meta Tags toevoegen. Dan kan je de link een afbeelding geven en een website omschrijving, dit oogt wat beter
Je hoeft ze niet allemaal te gebruiken, ik gebruik alleen de
Die staat al in je template als het goed is, je moet alleen zelf even een korte website omschrijving invoeren. De Facebook Open Graph Meta Tags zet je dus in je overall_header.html bijvoorbeeld onder de standaard
Het is niet precies wat je wilt, maar de links zien er dan wel wat interessanter en mooier uit.
Wat je wel nog zou kunnen doen is Facebook Open Graph Meta Tags toevoegen. Dan kan je de link een afbeelding geven en een website omschrijving, dit oogt wat beter

Code: Selecteer alles
<meta property="og:image" content="http://www.mijnwebsite.nl/afbeelding.jpg"/>
<meta property="og:site_name" content="Website naam"/>
<meta property="og:description" content="Hier kan je de omschrijving van je website zetten, houd er rekening mee dat niet alle karakters worden weergegeven, soms maar een klein deel van dit bericht."/>
og:image
omdat mijn website omschrijving uit de standaard tag word gehaald:Code: Selecteer alles
<meta name="description" content="" />
description
tag die ik net heb laten zien.Het is niet precies wat je wilt, maar de links zien er dan wel wat interessanter en mooier uit.
- Hartenheer
- Contacteer:
Moet dit in de header van prosilver of prosilver-se geplaatst worden.
Ik kan dit namelijk niet vinden
Bij mij staat dit als meta
Ik kan dit namelijk niet vinden
<meta name="description" content="" />
<meta charset="utf-8"/>
<meta name="viewport" content="width=device-width" />
In de stijl die als standaard stijl staat ingesteld, blijkbaar is er het één en ander veranderd in de META tags maar ik zou de Facebook tags onder 
{META}
zetten. Ik denk dat dat de beste plek is, het duurt altijd even voor Facebook die tags doorheeft en ziet 
- Hartenheer
- Contacteer:
Bedankt David.David schreef:In de stijl die als standaard stijl staat ingesteld, blijkbaar is er het één en ander veranderd in de META tags maar ik zou de Facebook tags onder{META}
zetten. Ik denk dat dat de beste plek is, het duurt altijd even voor Facebook die tags doorheeft en ziet
Ben benieuwd wat dit voor verandering dit geeft.
Mocht je nog wat ander {beter} tegen komen, hou ik me aanbevolen.

Ik haak even aan bij dit topic, geldt dit voor alle topics die er gepost zijn of kan dit ook voor diverse forumdelen ingesteld worden?
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition
- Hartenheer
- Contacteer:
Het ligt aan hoe je de permissies ingesteld heb.Joost01 schreef:Ik haak even aan bij dit topic, geldt dit voor alle topics die er gepost zijn of kan dit ook voor diverse forumdelen ingesteld worden?
Gasten geen toegang en het wordt niet weergegeven {zover ik weet}
Het heeft ook te maken met je Feed-instellingen die kan je vinden in het beheerderspaneel onder het tabblad: Algemeen. Daar kan je eventueel forumonderdelen uitsluiten en andere instellingen doen.Hartenheer schreef:Het ligt aan hoe je de permissies ingesteld heb.Joost01 schreef:Ik haak even aan bij dit topic, geldt dit voor alle topics die er gepost zijn of kan dit ook voor diverse forumdelen ingesteld worden?
Daarnaast heeft het inderdaad met Gasten maar ook met Bots te maken, er is bot die regelmatig komt kijken of er nieuwe berichten zijn zijn.
Sorry voor me late antwoord..David schreef:Het heeft ook te maken met je Feed-instellingen die kan je vinden in het beheerderspaneel onder het tabblad: Algemeen. Daar kan je eventueel forumonderdelen uitsluiten en andere instellingen doen.Hartenheer schreef:Het ligt aan hoe je de permissies ingesteld heb.Joost01 schreef:Ik haak even aan bij dit topic, geldt dit voor alle topics die er gepost zijn of kan dit ook voor diverse forumdelen ingesteld worden?
Daarnaast heeft het inderdaad met Gasten maar ook met Bots te maken, er is bot die regelmatig komt kijken of er nieuwe berichten zijn zijn.
Heb een account gemaakt op twitterfeed, mijn feed link is hpmagicworld.nl/feed.php alleen deze accepteert ie dus niet dan krijg ik in het rood dit:
''Your feed might be empty or missing publish dates or GUIDs. A feed needs to contain publish dates or GUIDs in order to work with twitterfeed, see help''
In me beheerderspaneel heb ik het nieuwsforum aangevinkt, doe ik iets verkeerd?

Ook als ik me feed url open krijg ik dit te zien verder gebeurd er niks mee voorheen kwam ik gewoon op de rss pagina van me forum terecht nu dus niet meer..

Forumversie: 3.2.0
- El torro
- Contacteer:
Je forum is off line dus je feed is leeg, dat zal de reden wel zijn.