zoekbots
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
zoekbots
welke permissies moet je bots geven? is dat bottoegang of leesgang?
toska
toska
Re: zoekbots
Hallo Toska,
Bot toegang en Alleen-lezen toegang verschillen niet veel van elkaar. Bij Alleen-lezen toegang kan de bot ook nog forums doorzoeken en op forums abonneren. Dat zijn functie's waar een bot eigenlijk niks mee kan, en daarom weggelaten in bot toegang.
Groetjes,
BianCiona
Bot toegang en Alleen-lezen toegang verschillen niet veel van elkaar. Bij Alleen-lezen toegang kan de bot ook nog forums doorzoeken en op forums abonneren. Dat zijn functie's waar een bot eigenlijk niks mee kan, en daarom weggelaten in bot toegang.
Groetjes,
BianCiona

dus mag dit blijven staan op alleen leestoegang?
Ja, je kan het op leestoegang laten staan maar ook op bot toegang. Het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit.
BianCioa
BianCioa

nog een vraagje zijn deze 2 http://www.algemeen-forum.be/ http://computer.algemeen-forum.be/
2 verschillende domeinnamen of moet er eentje veranderd worden?
Dat is één en dezelfde domein naam alleen istoska schreef:nog een vraagje zijn deze 2 http://www.algemeen-forum.be/ http://computer.algemeen-forum.be/
computer.algemeen-forum.be
een subdomein dat is aangemaakt.Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
bedankt laat het aanpassen want een domeinnaam moet je aanvragen zeker?
Wat wil je precies veranderen dan?toska schreef:bedankt laat het aanpassen want een domeinnaam moet je aanvragen zeker?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Misschien kan je iets duidelijker uitleggen wat je precies wilt veranderen, wat moet er anders? Wat heb je nu en wat wil je dat het wordt?
Aangezien deze en de andere een en dezelfde domeinnaam is , zou ik hierbovengenoemde link willen laten veranderen,dit was echter niet mijn bedoeling vroeg een werkknop bij te plaatsen omdaar een blog van te maken.En zij maken daar nog een phpbb van maar dan zoals je al schreef een subdomein, dan koppel ik deze liever los en maak er iets anders vantoska schreef:Deze david http://computer.algemeen-forum.be/index.php
- El torro
- Contacteer:
Wie zijn "ze" ?
Bij elke goede hosting kun je dat toch allemaal zelf regelen.
Ik zal wel moeten zeker een gratis domeinnaam ga je niet vinden denk ik?El torro schreef:Wie zijn "ze" ?
- El torro
- Contacteer:
Ik zal wel moeten zeker een gratis domeinnaam ga je niet vinden denk ik?
Er zijn gratis hostings genoeg, maar dan krijg je meestal een subdomein naam
Maar wat zit je moeilijk te doen voor een paar € per jaar?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat je nu precies wilt. Het is mij alleen duidelijk dat je een forum geïnstalleerd hebt gekregen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Hoop niet dat dat is waar jij laatst 175 euro voor hebt betaald.
hewel op mijn bestaande forum had ik graag een werkknop bijgehad zodaning dat je zogezegd op een andere pagina terecht kwam, daar kon ik dan een eigen blog maken.Dat had ik tegen mijn support gezegd maar zij maken daar een phpbbforum van dus nu heb ik er 2 eentje met een orgineel domeinnaam en de andere subdomein, ik kan via die werkknop naar de andere gaan dat wel, ik zie ook wel dat er bots komen, en ja daar heb ik 174,24 euro voor betaald+ vandaag een logo 14,95 euro en mijn huidige was ook 178 euro+ 184 euro voor 3gb webruimte en + het werk dat ik laten doen heb door een phpbb kenner dan mag je dat al te samen op 1000 euro nemen dus @el toro ja die domeinnaam is niet duur 8,95 euro dat zal ik er maar bijnemen zeker??David schreef:Niet vervelend bedoeld hoor, maar het is mij nog steeds niet duidelijk wat je nu precies wilt. Het is mij alleen duidelijk dat je een forum geïnstalleerd hebt gekregen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Hoop niet dat dat is waar jij laatst 175 euro voor hebt betaald.
uurloon 58 inclusief btw
- El torro
- Contacteer:
Het is mij een raadsel wat je met een "werkknop" bedoeld, maar je kan dat toch ook zelf doen lijkt mij?
Een forum installeren is 10min werk, daar betaal je toch geen 1000€ voor
En de ondersteuning hier is toch ook gratis?
Een forum installeren is 10min werk, daar betaal je toch geen 1000€ voor

En de ondersteuning hier is toch ook gratis?
Ik vind dat behoorlijk veel geld voor het werk dat is geleverd. Een subdomein aanmaken en een forum installeren en een extra knop aanmaken is geen 175 euro waard. Dat is voor iemand met verstand van zaken 15 minuten werk.
Die werkknop waar je het over hebt heb je nu toch al? Je moet dan allen de link waar de knop naar toe linkt aanpassen...

Die werkknop waar je het over hebt heb je nu toch al? Je moet dan allen de link waar de knop naar toe linkt aanpassen...
Wijziging: Vraagje
Nu wij toch bezig zijn:Is dat voor je domeinnaam en webruimte? Mag ook hopen dat je dat bedrag niet per maand betaald, echt hoge prijzen hoor Toska184 euro voor 3gb webruimte

- El torro
- Contacteer:
Om je een idee te geven, bij mijn hosting betaal je 12€/jaar voor 3Gb en er is een actie voor een BE domeinnaam voor 1€/voor het eerste jaar
is per jaar volgend jaar verhuis ik van hostingDavid schreef:Ik vind dat behoorlijk veel geld voor het werk dat is geleverd. Een subdomein aanmaken en een forum installeren en een extra knop aanmaken is geen 175 euro waard. Dat is voor iemand met verstand van zaken 15 minuten werk.
Wijziging: VraagjeNu wij toch bezig zijn:
184 euro voor 3gb webruimte
Is dat voor je domeinnaam en webruimte? Mag ook hopen dat je dat bedrag niet per maand betaald, echt hoge prijzen hoor Toska