David schreef:
Nu wordt er niet direct naar vraag 1 gelinkt maar naar 1 t/m 5 maar als je nu iedere antwoord in een apart reactie zet dan krijg je 5 verschillende links. Het is wel een beetje handwerk in het begin, maar denk dat het de mooiste oplossing is

Bedankt jullie allebei! Zal proberen de komende tijd tussendoor wat te gaan freubelen daar!
De faq's zullen zoals nu lijkt beperkt blijven tot enkel de vragen "uit publiek" en zijn meestal gerelateerd aan de bijbel.
Zie dat NASHVILLE ook had gereageerd, zie dat hij in principe de zelfde oplossing geeft. Maar dan met onderwerpen. Ik denk zelf dat de reacties beter zijn, omdat je de FAQ dan kunt beperken tot 1 onderwerp. Je linkt dan alleen naar de reacties waar de vragen worden beantwoord. Maar in principe zijn beide opties goed, maar net wat jij zelf het prettigst vind
Optie van reacties op de antwoorden, maar ook de vragen is al uitgeschakeld, bewust omdat als het gaat om 'religies of geloof' dit bijna altijd gaat verzanden in een zinloze woordenstrijd tussen de "gelovigen, atheïsten en andersdenkenden"

Mensen die
echt iets willen weten over deze site of inhoud etc, zullen zeker wel klikken op het mailadres aldaar...
Kan dit tijdelijk wel even aanpassen naar 'wel reageren optie' zodat de BBcodes overgenomen kunnen worden en erna dit als url erna 'geplakt kan worden.
Mooiste is zeker dat steeds 1 vraag maar beantwoordt wordt ipv steeds ook die volgende 4 zoals nu er staat.
Het is idd wel een bewerkelijke optie, maar ik neem gewoon de tijd want ook moeten er her en der illustraties nog komen tussen de soms langere tekstgedeeltes en ook jullie weten vast wel dat ALS je aan dergelijke modeatieklussen of zelfs ander pc-klussen begint, spontaan stukje etmaal is weggevlogen toch?
Zodra geheel naar mijn zin is en van de auteur daar, laat ik het even weer hier weten!