Trinitix Radio Spammers?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Wesleywezep

Trinitix Radio Spammers?

Bericht door Wesleywezep » 20 jan 2014, 12:50

• Adres van je forum: http://www.trinitixradio.nl
    Event. modificaties op je forum: Nee
    Wanneer ontstond het probleem? Vorige week
    phpBB versie: De Nieuwste

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Als je op mijn site kijkt bij feesten. >> http://trinitixradio.nl/viewforum.php?f ... 9c2a51b3c5

Dan zie je een aantal spammers op mijn site. Kan iemand mij vertellen hoe dat komt en hoe kom je er vanaf?

Grtzz

NASHVILLE

Re: Trinitix Radio Spammers?

Bericht door NASHVILLE » 20 jan 2014, 13:04

Yup had ik ook heel veel last van 100 post per dag & 300 spam registers per dag

Je registratie Bevestigingscode: catch is te simpel dat kan een kind van 4 al op je forum aanmelden

Nou weet ik niet of de beheerder het gemaakte account moet bevestigen ?

Dus dat de beheerder een email ontvangt met de melding dat een account is gemaakt.

Daarna kan je die account goed keuren in acp (beheerder paneel)

Als je die zo laat :oops: :oops:

Ik zou de optie vraag & antwoord gebruiken bij aanmelden.

Ik hebt dit toegepast op mijn forum sinds dien spammer vrij !

Code: Selecteer alles

Enter the first two and last three characters of the following expression into the box: f*${TC@3:^tc

David
Contacteer:

Re: Trinitix Radio Spammers?

Bericht door David » 20 jan 2014, 14:34

Heb je ook gezocht op dit forum naar berichten over spam? Wij hebben er een heel topic over: viewtopic.php?f=40&t=55696 Hier zijn al een aantal effectieve tips gegeven en eventueel kun je daar ook wat meer informatie vragen over dit onderwerp.

De "Vraag en Antwoord" zoals NASHVILLE aangeeft is een effectieve methode, mits je de vragen niet te makkelijk maakt. Stel een vraag die alleen iemand weet die daadwerkelijk op je website is, bijvoorbeeld iets over je header.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten