Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
henkmulder
Bericht
door henkmulder » 15 jan 2014, 14:51
- Adres van je forum: http://vrijewadlopers.nl
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Ik heb een aantal forums aangemaakt. Een daarvan is "oproep" Hierop kunnen onze leden aangeven wanneer ze
een wadlooptocht willen maken. Andere leden kunnen dan daarop reageren. Nu wil ik de oproepen van 2013 verwijderen want er staan al weer een paar van 2014 op. Hoe doe ik dat ? Kan ik b.v. alles voor een bep. datum verwijderen in een keer ? Zou mooi zijn.
-
Theriddler
-
Contacteer:
Bericht
door Theriddler » 15 jan 2014, 19:47
wat je zou kunnen doen is als dat forum niet meer nodig is om te bekijken gewoon dat onderdeel verwijderen via forum beheer of een slotje erop zodat niemand daar meer kan reageren.
-
henkmulder
Bericht
door henkmulder » 17 jan 2014, 20:37
Dat heb ik al es gedaan, maar ik wil niet alles verwijderen. Misschien gebruiken wij het forum wat oneigenlijk, maar er staan zaken op die we willen bewaren. Alleen de ouwe onderwerpen binnen het forum willen we verwijderen.
-
Theriddler
-
Contacteer:
Bericht
door Theriddler » 17 jan 2014, 20:49
als je via forum beheer het bewuste onderdeel bewerkt middels het groene radartje dan vindt je op de pagina
Automatische forum-opruim instellingen
en stel dat in, als je daarna vervolgens dat forum onderdeel bezoekt wordt automatisch de berichten verwijderd naar gelang wat er ingesteld is in forum beheer.
voor de zekerheid zou je eerst een backup kunnen maken van de database via phpmyadmin ,mochten er berichten verwijderd zijn die niet verwijderd mochten worden kun je altijd nog terug en de instelling herzien.