''TR'' Probleem met posten?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Wesleywezep

''TR'' Probleem met posten?

Bericht door Wesleywezep » 09 dec 2013, 10:36

• Adres van je forum: http://www.trinitixradio.nl
    Event. modificaties op je forum: Nee
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds ik begon
    phpBB versie: De nieuwste

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja forums aangemaakt.
    Wat is het probleem?
Ik heb een site genaamd trinitixradio.
Nu heb ik de ''Abrasive'' style gedownload en een beetje aangepast. Vervolgens heb ik een aantan forums aangemaakt genaamd : Algemeen, Hardcore, Hardstyle, Speedcore etc.
Als ik terwijl ik ben ingelogd als admin een bericht wil plaatsen bij bijv. Frenchcore dat zie ik niet de ''Plaats nieuw bericht staan'' Dat lukt wel bij ''Algemeen & Feesten''
Als je op de site komt als gast dan staat er ook overal plaats nieuw bericht maar dan dien je natuurlijk in te loggen maar als je dat doet is de Plaats nieuw bericht weer weg. Dat vind ik heel vreemd en heb nog niet zo veel ervaring met phpbb maar hoe kan dat dat het wel kan bij algemeen en feesten en bij de rest niet?
G, Wesley

David
Contacteer:

Re: ''TR'' Probleem met posten?

Bericht door David » 09 dec 2013, 11:00

Ik denk dat je probleem te maken heeft met de missende afbeeldingsset voor de Nederlandse taal, meer informatie over dit probleem vind je in: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Wesleywezep

Re: ''TR'' Probleem met posten?

Bericht door Wesleywezep » 09 dec 2013, 12:41

Bedankt! Het eerste lag in ieder geval aan de permissies dus nu is dat weer goed. Verder wat je zegt over die afbeeldingen dat klopt ook want normaal als je dus een new topic aan maakt staat dat in een plaatje. bij mij staat alleen Plaats een nieuw bericht. dus dat ga ik nu proberen op te lossen . alvast bedankt:)

Gesloten