Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Abraham54
-
Contacteer:
Bericht
door Abraham54 » 05 dec 2013, 22:35
- Adres van je forum: http://www.abraham54.nl/MyPiCo/
Event. modificaties op je forum:Nog niet
Wanneer ontstond het probleem?onbekend
phpBB versie:3.0.12
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
Wat is het probleem?
Het forum kan geen e-mails versturen!
https://www.antagonist.nl/help/nl/email ... doesntsend
Antogonist geeft aan dat TLS/SSL geaktiveerd dient te zijn, maar ik kan die instelling niet vinden in "Instellingen e-mails".
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 06 dec 2013, 11:02
Het artikel dat je meegeeft heeft meer te maken met een email adres, niet direct met de mail die vanuit phpBB3 gaat. Ben niet gewend dat het mail verkeer van het forum problemen heeft bij Antagonist, worden er helemaal geen mails verstuurd of alleen een bepaalde mailfunctie zoals: abonneren op onderwerpen?
Heb heb je ingesteld bij Instellingen e-mails in je beheerderspaneel, tabblad: Algemeen en dan aan je linkerkant Instellingen e-mails.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen
-
Abraham54
-
Contacteer:
Bericht
door Abraham54 » 06 dec 2013, 12:17
Ik heb de e-mail werkende gekregen, want via Google vond ik dit topic:
viewtopic.php?f=40&t=44038.
Alleen is het gekke nu, dat het aangemaakte e-mailbericht tweemaal verzonden wordt.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
-
Abraham54
-
Contacteer:
Bericht
door Abraham54 » 08 dec 2013, 12:18
Welnu, gisterochtend werden er nog twee mails verstuurd.
Gistermiddag weer een test gedaan, nu werd er maar één keer een mail verstuurd vanaf het forum en daarnet nog weer geprobeerd en is het ook bij één e-mail gebleven.
Dus ik hoop dat het probleem is opgelost.