Vreemde foutmelding in subforum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jasmin

Vreemde foutmelding in subforum

Bericht door Jasmin » 03 dec 2013, 18:10

• Adres van je forum: http://http://www.timefc.net/forum/
    Event. modificaties op je forum: ? niet echt
    Wanneer ontstond het probleem? ongeveer 2 maanden geleden
    phpBB versie:3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Bij het openen van 1 bepaald subforum, komt er een hele reeks foutmeldingen. Als je naar beneden scrollt, komt alles gewoon weer leesbaar tevoorschijn.

Afbeelding

Omdat het verder de werking van het forum niet belemmert, heb ik er al die tijd niks mee gedaan, ook simpelweg omdat ik niet wist hoe. Maar nu ik dit forum heb ontdekt, gooi ik het maar even in de groep. Wat moet ik doen hiermee om het weg te werken?

David
Contacteer:

Re: Vreemde foutmelding in subforum

Bericht door David » 03 dec 2013, 18:33

Zou je de foutmelding ook als tekst kunnen plaatsen, want je print screen is helaas niet zo duidelijk ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Theriddler
Contacteer:

Bericht door Theriddler » 03 dec 2013, 19:01

download en installeer Support toolkit

pak het bestand uit, installeren van de toolkit doe je door de map stk te uploaden naar de root van je forum.

Na installatie zet je achter je forum url in de browser adres balk het volgende erachter /stk
log-in met dezelfde beheer account en wachtwoord.

Klik op het tabje 'support tools'

Klik nu op: Fix Left/Right IDs en daarna klik je op ja

Jasmin

Bericht door Jasmin » 03 dec 2013, 19:02

David: Ik mag maar 700 pixels breed met plaatsen. Moet ik het hele scherm in een Worddocument zetten, bedoel je dat?

edit:

Die supporttoolkit ga ik bestuderen. Eerlijk toegeven dat ik wat in paniek raak van al die aanwijzingen die ik nog niet snap, maar ik ga er vanavond de tijd voor nemen.

David
Contacteer:

Bericht door David » 03 dec 2013, 19:35

Jasmin schreef:David: Ik mag maar 700 pixels breed met plaatsen. Moet ik het hele scherm in een Worddocument zetten, bedoel je dat?
Nee, ik dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde; dat als je de foutmelding weer ziet, je hem als tekst wilde kopiëren en dan hier wilde plakken. Ik kon uit je afbeelding de foutmelding niet goed zien. Theriddler kon dit wel ;)
Jasmin schreef:Die supporttoolkit ga ik bestuderen. Eerlijk toegeven dat ik wat in paniek raak van al die aanwijzingen die ik nog niet snap, maar ik ga er vanavond de tijd voor nemen.
De STK, staat al op jullie forum. Heb hem geloof ik al eens moeten gebruiken, dus je zou hem direct kunnen oproepen in je browser zoals Theriddler aangeeft. Ik wil het eventueel morgen ook voor je doen, was toch van plan jullie forum te updaten. Dan heb ik toch een back-up en dan kan ik de fix uitvoeren ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten