ik wil iemand medewerker zetten met beperkte rechten, en zijn nickname in kleur
kan er mij iemand precies uitleggen hoe ik deze moet uitvoeren in mijn beheerspaneel? mod zetten dat ken ik
maar ik wil hem eerst een tijd medewerker zetten
dus kan iemand mij een stappenplan geven hoe ik deze moet volgen.ik werk met phpBB3
mvg
ik wil een lid medewerker zetten
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: ik wil een lid medewerker zetten
Dan kun je het beste een nieuwe groep aanmaken: medewerker
Je kunt deze groep een kleurtje geven en de permissies die je zelf wil
Daarna zet je die persoon in de groep
Je kunt deze groep een kleurtje geven en de permissies die je zelf wil
Daarna zet je die persoon in de groep

hoe gaat ik dan te werk?
BEHEERDERSPANEEL: Algemeen>Groepen beheren>Nieuwe groep aanmaken: dan vul je in: Medewerkertoska schreef:hoe gaat ik dan te werk?
Daarna zul je de permissies moeten invullen en ook kun je de nieuwe groep een kleur toekennen.
Succes
en daarna zijn nickname invullen zeker.welke permissies moet ik dan instellen hij mag niet in mijn beheerspaneel kunnen, geen berichten verwijderen iemand verwijderen enkel berichten verplaatsen topic sluiten
en of heropenen
en of heropenen
Je kan de permissies van de groep medewerkers allemaal afzonderlijk zelf bepalen. Zou je even voor moeten gaan zitten, is niet moeilijktoska schreef:en daarna zijn nickname invullen zeker.welke permissies moet ik dan instellen hij mag niet in mijn beheerspaneel kunnen, geen berichten verwijderen iemand verwijderen enkel berichten verplaatsen topic sluiten
en of heropenen