Update forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
enixsquare

Update forum

Bericht door enixsquare » 24 nov 2013, 21:59

• Adres van je forum: http://www.phelsumaweb.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? 24-11-13
    phpBB versie: 3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
kan niet updaten

Beste,

Ik kom er steeds niet uit om te kunnen updaten, inmiddels zijn we al weer een paar versies vooruit en begin ik aardig achter te lopen.
Wie kan mij helpen?

Gr. El

David
Contacteer:

Re: Update forum

Bericht door David » 24 nov 2013, 22:12

Als je wilt updaten met het behoud van modificaties en wijzigingen dat zul je van 3.0.8 moeten updaten naar 3.0.9 en dan van 3.0.9 naar 3.0.10 enz enz. Dit kan met behulp van de automatische updater, je kunt eerdere update pakketten downloaden door op de download pagina op "toon alle pakketten" te klikken. Lees ook: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Updaten eens door.

Houd er rekening mee dat je stijl niet wordt bijgewerkt, alleen Prosilver en Subsilver2 worden bijgewerkt. Alle andere stijlen zul je handmatig moeten updaten. Je kunt de code wijzigingen voor je stijl hier vinden.

Hopelijk kom je er zo uit, stel gerust vragen als je meer wilt weten ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

enixsquare

Bericht door enixsquare » 24 nov 2013, 22:26

Hallo David,

Ik ben inderdaad begonnen met 3.0.8 naar 3.0.9 en met de hulp van de handleiding, maar kwam er evengoed niet uit!!

Ik heb het mapje uit gepakt en het mapje install in de juiste map geplaatst vervolgens naar update gegaan, het probleem is dat er niets gebeurd.

Ik zou ook evt eenmalig mijn server gegevens kunnen geven zodat er iemand kan inzien, ik kan altijd mijn password weer wijzigen ;p

Gr. Albert

David
Contacteer:

Bericht door David » 24 nov 2013, 22:33

Hoe ben je naar de update gegaan? Misschien kun je uitleggen wat je bedoelt met "er gebeurd niets", wat zie je? Zie je bijvoorbeeld een witte pagina, of zie je helemaal niets als je naar de update pagina wilt? Hoe meer je uitlegt en omschrijft hoe beter wij kunnen helpen met support.

Mocht het met support niet lukken dan kun je altijd nog gebruik maken van het service team.

enixsquare

Bericht door enixsquare » 24 nov 2013, 23:22

Volgens mij weet ik niet eens hoe ik naar de update moet, ik heb het volgende gedaan:
-Upload de map /install van de download naar de map, waarin ook config.php, memberlist.php en ucp.php staan.
-vervolgens naar www.phelsumaweb.nl/install/ ( Hier gebeurd niets ) krijg ook een foutmelding kan pagina niet vinden.

Gr. Albert

David
Contacteer:

Bericht door David » 25 nov 2013, 09:32

Als de pagina niet gevonden kan worden dan zou dat kunnen betekenen dat je de install map niet goed hebt geüpload. Hoe upload jij de bestanden en mappen naar je server? Het makkelijkste is om dit te doen met een programma zoals Filezilla.

Gesloten