bbpress naar phpbb

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
TiaID

bbpress naar phpbb

Bericht door TiaID » 05 sep 2013, 09:50

Hallo,

Op dit moment is er een heel klein bbpress forum. Alleen nu willen ze meerdere mogelijkheden etc...
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om het forum incl users om te zetten naar een phpbb forum.

Wel met een koppeling van wordpress, dus dat mensen op wordpress inloggen, maar dan ook meteen het phpbb forum op kunnen.

egyptik

Re: bbpress naar phpbb

Bericht door egyptik » 16 sep 2013, 13:47

Hier ben ik ook naar opzoek! Ben je toevallig al een oplossing tegengekomen?

Ger
Contacteer:

Re: bbpress naar phpbb

Bericht door Ger » 17 sep 2013, 08:02

Het beste wat ik ken is dit: https://www.phpbb.com/community/viewtop ... 5&t=673815
Dat is voor bbpress 0.8.1. Geen idee in hoeverre dit wel of niet werkt voor andere versies.

Als die niet werkt, dan kun je misschien de Import users tool en de Generic message import tool gebruiken. Dan heb je iig het belangrijkste te pakken.

Koppelen met Wordpress schijnt te kunnen met WP United. Voor sommigen werkt het als een zonnetje terwijl anderen er problemen mee hebben. Kwestie van proberen dus. Zolang je zorgt voor backups kan er weinig fout gaan. :)

Gesloten