Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Sven010
Bericht
door Sven010 » 25 jun 2013, 13:41
- Adres van je forum: http://www.rsgoldmarkt.be/forums
Event. modificaties op je forum: Mchat
Wanneer ontstond het probleem? Sinds ik Mchat heb geinstalleerd.
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, Mod geinstalleerd.
Wat is het probleem?
Ik krijg deze melding :
Code: Selecteer alles
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4688: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4690: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4691: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4692: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/language/nl/common.php:1)
-
BianCiona
Bericht
door BianCiona » 25 jun 2013, 13:57
Dit is een foutmelding van taalbestanden... Waarschijnlijk heb je de taalbestanden gewijzigd met een editor die de zogeheten UTF-8 indeling niet ondersteund. Probeer je bestanden een met
notepad ++. Je kan de codering van het bestand
language/nl/common.php
in notepad++ herstellen door naar het tabblad Codering te gaan en vervolgens de optie Naar UTF8 (zonder BOM) converteren, dit zal het bestand herstellen.
Succes ermee!

-
Sven010
Bericht
door Sven010 » 25 jun 2013, 14:02
Ik wil je super bedanken!
Het is gelukt.
Dankjewel voor je snelle reactie en voor je hulp.
Top!
MVG Sven,