Icon bij knoppen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-Nathan-

Extra buttons op mijn forum

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 16:42

Adres van je forum: http://gunzforum.tk
Event. modificaties op je forum: Thanks for posts, FAQ manager, HTML ranks, Forum Background for PHPBB3.
Wanneer ontstond het probleem? N.v.t.
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, maar dat doet er hier niet toe.
Wat is het probleem? --

Vraag:

Kan ik onder mijn header extra buttons maken die linken naar bijv. thankslist.php en toplist.php.

hier heb ik met paint een snel voorbeeld gemaakt:

Afbeelding

Ik wil dus 2 extra knoppen waar je op kan klikken waardoor je naar de thanklist.php word gestuurd.

Waarom ik dit wil? Omdat op deze style de knoppen: Top Thankslist en Thanklist er niet zijn.
Al zet ik mijn style op prosilver verschijnen de knoppen wel.

En ook de http://www.gunzforum.tk/thankslist.php doet het, net als de http://gunzforum.tk/toplist.php.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bedankt alvast, Nathan.
Laatst gewijzigd door David op 10 jun 2013, 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Stijlen

David
Contacteer:

Re: Extra buttons op mijn forum

Bericht door David » 10 jun 2013, 17:51

Probeer het eens op onderstaande manier, heb het niet getest ;)

Open: styles/IDLaunch_Black/template/overall_header.html

Zoek:

Code: Selecteer alles

<!-- IF not S_IS_BOT -->
			    <!-- IF not S_USER_LOGGED_IN and S_REGISTER_ENABLED and not (S_SHOW_COPPA or S_REGISTRATION) --><li><a href="{U_REGISTER}">{L_REGISTER}</a></li><!-- ENDIF -->
			    <li><a href="{U_LOGIN_LOGOUT}" title="{L_LOGIN_LOGOUT}" accesskey="x">{L_LOGIN_LOGOUT}</a></li>
			<!-- ENDIF -->
Plaat eronder:

<!-- IF S_DISPLAY_TOPLIST --><li class="icon-thanks_toplist"><a href="{U_REPUT_TOPLIST}" title="{L_REPUT_TOPLIST}">{L_REPUT_TOPLIST}</a></li><!-- ENDIF -->
				<!-- IF S_DISPLAY_THANKSLIST --><li class="icon-thanks"><a href="{U_THANKSLIST}" title="{L_THANKS_USER}">{L_GRATITUDES}</a></li><!-- ENDIF -->
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

-Nathan-

Re: Extra buttons op mijn forum

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 18:47

Bedankt! Ik ga het z.s.m uitproberen, moet momenteel ergens heen..

Wow david, echt geweldig! Works like a charm! :D

-Nathan-

Icon bij knoppen

Bericht door -Nathan- » 11 jun 2013, 22:13

Terugkomend op deze TOPIC, ik zou graag deze pixelige icons naast de button willen verwijderen:

Afbeelding

Is dit mogelijk? Zoja, hoe?

Ik heb al wat zitten zoeken in styles/IDLaunch_Black/template/overall_header.html maar kan het niet vinden.. :P

Moet ik misschien de <li class="icon-thanks"> en <li class="icon-thanks_toplist"> uit deze code verwijderen?

<!-- IF S_DISPLAY_TOPLIST --><li class="icon-thanks_toplist"><a href="{U_REPUT_TOPLIST}" title="{L_REPUT_TOPLIST}">{L_REPUT_TOPLIST}</a></li><!-- ENDIF -->
            <!-- IF S_DISPLAY_THANKSLIST --><li class="icon-thanks"><a href="{U_THANKSLIST}" title="{L_THANKS_USER}">{L_GRATITUDES}</a></li><!-- ENDIF -->

Bedankt alvast. :D
Wijziging: Toegevoegt hoe ik dacht dat het moest, het het nog niet uitgeprobeert..

David
Contacteer:

Re: Icon bij knoppen

Bericht door David » 11 jun 2013, 22:21

Misschien een rare vraag, maar waarom hem je jouw eigen oplossing niet geprobeerd? Dan had je kunnen zien dat jij inderdaad gelijkt hebt ;) <li class="icon-thanks_toplist"> en <li class="icon-thanks"> zou je inderdaad moeten verwijderen als je de icons niet wilt gebruiken.

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 11 jun 2013, 22:24

David schreef:Misschien een rare vraag, maar waarom hem je jouw eigen oplossing niet geprobeerd? Dan had je kunnen zien dat jij inderdaad gelijkt hebt ;) <li class="icon-thanks_toplist"> en <li class="icon-thanks"> zou je inderdaad moeten verwijderen als je de icons niet wilt gebruiken.
Yay, had het niet uitgeprobeert omdat ik bang was dat het fout zou gaan, heb namelijk nog nooit gecodeert. ;)

Bedankt in ieder geval! :D

David
Contacteer:

Bericht door David » 11 jun 2013, 22:28

Als je een back-up maakt van de bestanden die je gaat wijzigingen, dan kun je als er iets mis gaat je back-up bestanden gebruiken om het forum te herstellen. In dit geval gaat het om een kleine onschuldige wijzigingen (dat wist je misschien niet, maar dat is wel zo) in dat geval kun je onthouden wat je hebt veranderd om het eventueel later.... terug te zetten als dat nodig is.

Begrijp mij niet verkeer, je mag hier alle vragen stellen ;) Maar vind het ook leuk als je zelf leert en probeert want zo leer je het, het snelst ;)

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 11 jun 2013, 22:31

David schreef:Als je een back-up maakt van de bestanden die je gaat wijzigingen, dan kun je als er iets mis gaat je back-up bestanden gebruiken om het forum te herstellen. In dit geval gaat het om een kleine onschuldige wijzigingen (dat wist je misschien niet, maar dat is wel zo) in dat geval kun je onthouden wat je hebt veranderd om het eventueel later.... terug te zetten als dat nodig is.

Begrijp mij niet verkeer, je mag hier alle vragen stellen ;) Maar vind het ook leuk als je zelf leert en probeert want zo leer je het, het snelst ;)
Ah, ik zal voortaan eerst zelf wat proberen, bedankt :) ;)
Wijziging: Met een backup natuurlijk 8-)

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 11 jun 2013, 23:15

David schreef:Misschien een rare vraag, maar waarom hem je jouw eigen oplossing niet geprobeerd? Dan had je kunnen zien dat jij inderdaad gelijkt hebt ;) <li class="icon-thanks_toplist"> en <li class="icon-thanks"> zou je inderdaad moeten verwijderen als je de icons niet wilt gebruiken.
Ik heb het gedaan, nu ziet het er zo uit:

Afbeelding

Ik wil dat het er gewoon uitziet als board index. Dus met de juiste lettertype (denk ik)

Bedankt alvast!

David
Contacteer:

Bericht door David » 11 jun 2013, 23:18

Wacht, wat dom van mij..... je had het moeten vervangen met <li>

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 12 jun 2013, 07:12

Onderwerpen samengevoegd
- Ger

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 12 jun 2013, 15:20

David schreef:Wacht, wat dom van mij..... je had het moeten vervangen met <li>
Jaaa, het werkt! Bedankt alweer, David. :D

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 14 jun 2013, 13:00

Nog maar een keer terug komen hier op :P.

Ik zou graag de 'Thanks Toplist' op mijn forum veranderen naar iets anders, doe maar als voorbeeld Top Rating.

De omcirkelde gedeeltes moeten dus verandert worden, bedankt alvast! :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BianCiona

Bericht door BianCiona » 14 jun 2013, 13:49

Open language/en/mods/thanks_mod.php

Zoek: Thanks Toplist

En dan vervangen door de naam die je wil ;)

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 14 jun 2013, 16:04

BianCiona schreef:Open language/en/mods/thanks_mod.php

Zoek: Thanks Toplist

En dan vervangen door de naam die je wil ;)
Bedankt! Ik denk niet dat het hierdoor komt maar mijn forum lettertype op de pagina http://gunzforum.tk/thankslist.php is heel groot. Bovenaan de pagina zie je ook een zwarte balk.

Maar maakt niet uit want ik heb een download backup gemaakt voordat ik het deed. Als je me kan helpen met het importeren van een gedownloade backup in de ACP te zetten. Reageer dan even op mijn andere thread ;).

David
Contacteer:

Bericht door David » 15 jun 2013, 09:13

De link die je geeft, gaat naar een pagina waarvoor wij moeten inloggen. Ik neem aan dat het probleem is ontstaan nadat je het taalbestand hebt gewijzigd? Met welk programma heb je dat gedaan?

Ik denk niet dat je voor dit probleem je database back-up moet terug zetten, waarschijnlijk is het een probleem in één van je bestanden ;)

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 15 jun 2013, 17:14

David schreef:De link die je geeft, gaat naar een pagina waarvoor wij moeten inloggen. Ik neem aan dat het probleem is ontstaan nadat je het taalbestand hebt gewijzigd? Met welk programma heb je dat gedaan?

Ik denk niet dat je voor dit probleem je database back-up moet terug zetten, waarschijnlijk is het een probleem in één van je bestanden ;)
Ik doe het allemaal even overnieuw, was al een beetje een rommeltje dus vindt het niet erg ;)

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 20 jun 2013, 23:03

Ik zou ook graag een knop willen voor www.gunzforum.tk/points.php .

Iemand de code hiervoor, net als david mij hielp.

Bedankt alvast.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 21 jun 2013, 05:56

Dat moet deze zijn, zet op de plaatst van de *** de naam van de knop neer.

<li><a href="/points.php" title="Points">***</a></li>
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 21 jun 2013, 15:13

Kevin schreef:Dat moet deze zijn, zet op de plaatst van de *** de naam van de knop neer.

<li><a href="/points.php" title="Points">***</a></li>
Werkt bedankt! :) Maar ik zou graag willen dat hij alleen zichtbaar word als ik ingelogd ben. Iemand code hiervoor? (:

Plaats reactie