Like knop op custom style

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
-Nathan-

Like knop op custom style

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 16:52

Adres van je forum: http://gunzforum.tk
Event. modificaties op je forum: Thanks for posts, FAQ manager, HTML ranks, Forum Background for PHPBB3.
Wanneer ontstond het probleem? N.v.t.
phpBB versie: 3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja.
Het probleem:

De like knop is op mijn theme/style niet zichtbaar, wel op prosilver style/theme. (op mijn prosilver theme verdwijnt hij ook als ik iets like en daarna weer unlike, nadat ik hem heb ge-unliked hoort de like knop natuurlijk weer terug te komen.)

Ik gebruik theme/style IDLaunchBlack.

Een vriend van me (die op een andere internet netwerk zit) plaatste dit bericht:

Afbeelding

De like knop staat er dus niet, de 'Has thanked' en 'Been thanked' status dus wel.

--Mijn excuses voor de vorige topic , ik ben een beginner dus heb aardig wat hulp nodig, ik dacht: laat ik het maar in 1 topic doen anders word het forum helemaal bezaait met mijn vragen :lol:--
Laatst gewijzigd door David op 10 jun 2013, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Modificaties

David
Contacteer:

Re: Like knop op custom style

Bericht door David » 10 jun 2013, 17:42

Om wat voor "like" knop gaat het hier precies? Ik vermoed dat je de wijzigingen voor deze knop alleen op Prosilver hebt toegevoegd en niet op IDLaunch_Black. Je moet de stijl wijzigingen en bestanden ook toepassen op IDLaunch_Black
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 17:53

David schreef:Om wat voor "like" knop gaat het hier precies? Ik vermoed dat je de wijzigingen voor deze knop alleen op Prosilver hebt toegevoegd en niet op IDLaunch_Black. Je moet de stijl wijzigingen en bestanden ook toepassen op IDLaunch_Black
Ah! Ik zie het, ik ga nu het 'like' plaatje maken en ook het 'unlike' plaatje.

Ik zeg het hierwel als er iets hiermee niet lukt. Bedankt!! (:

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 18:13

Ik heb in de imageset, op de IDLaunch_Black style dezelfde icons als op de prosilver toegepast en gevraagt of mijn vriend nog een post wil neerzetten. Ik ging naar zijn post op de IDLaunch_Black style en de like knop was er niet. Het zag er zo uit:

Afbeelding

Ook op prosilver was de like knop er niet deze keer.

Hier zijn mijn settings voor de mod:

Afbeelding

David
Contacteer:

Bericht door David » 10 jun 2013, 18:14

Om wat voor "like" knop gaat het hier precies? Is dit een modificatie, heb je misschien de link?

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 18:17

Oh wat dom van me om telkens 'like' knop te zeggen.. Het gaat hier om de mod: Thanks for posts v1.3.5

Ik installeer al mijn mods met AUTOMOD.

David
Contacteer:

Bericht door David » 10 jun 2013, 18:23

Ik kwam er toevallig net ook achter, het was een beetje verwarrend omdat je steeds over een "like" knop sprak. Heb je na de wijzigingen die AutoMOD heeft gedaan, je stijl mappen ook vernieuwd? Dit kan via je beheerderspaneel onder het tabblad: Stijlen. Daar moet je de mappen Theme, Template en Imageset vernieuwen.

Daarnaast installeert AutoMOD deze modificatie alleen op Prosiver, hij moet ook nog op IDLaunch_Black worden geïnstalleerd. IDLaunch_Black is een Prosilver gebaseerde stijl, je moet daarom de wijzigingen en bestanden van Thanks for post ook toepassen op IDLaunch_Black.

Je kunt dit eventueel met AutoMOD doen, maar persoonlijk zou ik adviseren dit handmatig te doen.

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 10 jun 2013, 18:45

David schreef:Ik kwam er toevallig net ook achter, het was een beetje verwarrend omdat je steeds over een "like" knop sprak. Heb je na de wijzigingen die AutoMOD heeft gedaan, je stijl mappen ook vernieuwd? Dit kan via je beheerderspaneel onder het tabblad: Stijlen. Daar moet je de mappen Theme, Template en Imageset vernieuwen.

Daarnaast installeert AutoMOD deze modificatie alleen op Prosiver, hij moet ook nog op IDLaunch_Black worden geïnstalleerd. IDLaunch_Black is een Prosilver gebaseerde stijl, je moet daarom de wijzigingen en bestanden van Thanks for post ook toepassen op IDLaunch_Black.

Je kunt dit eventueel met AutoMOD doen, maar persoonlijk zou ik adviseren dit handmatig te doen.
Sorry daarvoor. Ik heb ze vernieuwd (door bij theme, template en imageset op refresh te klikken.) Maar alsnog is de thank you knop er niet, ook niet op de silverpro.

Ik ga straks dan maar de Thanks for posts handmatig op IDLaunch_Black installeren..
Kunt u mij nog even uitleggen hoe ik hem met automod zou kunnen installeren? Voor later wel handig. (:

David
Contacteer:

Bericht door David » 10 jun 2013, 18:55

Op onderstaande manier kun je de stijl wijzigingen doen op IDLaunch_Black met behulp van AutoMOD
  • Ga naar het Beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: AutoMOD
  • Klik bij Thanks for post op details
  • Helemaal onderaan zie je: Apply these changes "drop down menu" to this template "drop down menu"
  • Bij drop down menu 1 kies je Prosilver, bij drop down menu 2 kies je IDLaunch_Black
  • Klik daarna op de knop "Bevestig"
De reden dat je ze beter handmatig kunt doen is dat stijlen wel eens afwijken van de standaard Prosilver, je krijgt dan errors dat bepaalde stukken code niet gevonden kunnen worden. Als je het met de hand doet maak dan gebruik van notepad++.

-Nathan-

Bericht door -Nathan- » 11 jun 2013, 13:07

David schreef:Op onderstaande manier kun je de stijl wijzigingen doen op IDLaunch_Black met behulp van AutoMOD
  • Ga naar het Beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: AutoMOD
  • Klik bij Thanks for post op details
  • Helemaal onderaan zie je: Apply these changes "drop down menu" to this template "drop down menu"
  • Bij drop down menu 1 kies je Prosilver, bij drop down menu 2 kies je IDLaunch_Black
  • Klik daarna op de knop "Bevestig"
De reden dat je ze beter handmatig kunt doen is dat stijlen wel eens afwijken van de standaard Prosilver, je krijgt dan errors dat bepaalde stukken code niet gevonden kunnen worden. Als je het met de hand doet maak dan gebruik van notepad++.
Werkt perfect nu! Hopen dat het zo blijft :D

Plaats reactie