Ik ben van plan het forum te updaten naar naar de laatste versie. Ik wil gebruik maken van de "automatic update package".
Welke problemen kan ik verwachten bij het updaten?
Ik weet dat het kan gebeuren dat skins niet mee genomen kunnen worden. Nu valt het mij ook op dat backups vrij klein zijn, dus ik vermoed dat geuploade attachments niet mee zijn genomen bij de backup's, kan dit kloppen?
3.06 naar 3.0.11
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: 3.06 naar 3.0.11
Een backup maak je van de database. De bijlagen worden niet opgeslagen in de database dus ook niet in de backup.
Als je het forum wil updaten sla dan een back-up van de database en alle bestanden op, die bestanden zet je op je dan op je pc in een mapje. Als het fout gaat heb je nog altijd een back-up van de bestanden en de database.
Succes ermee
Als je het forum wil updaten sla dan een back-up van de database en alle bestanden op, die bestanden zet je op je dan op je pc in een mapje. Als het fout gaat heb je nog altijd een back-up van de bestanden en de database.
Succes ermee