Tekst moderator weghalen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Joost01

Tekst moderator weghalen

Bericht door Joost01 » 17 apr 2013, 21:25

Hallo,

Ik gebruik algemene forum accounts die op het forum verschillende moderatie rechten gekregen hebben, is het mogelijk om de tekst ''Moderator:'' die bij het onderdeel op de index te verwijderen want ik vind dit storend. :roll:

Screenshot:
Afbeelding
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

David
Contacteer:

Re: Tekst moderator weghalen

Bericht door David » 17 apr 2013, 21:29

Het gedeelte wat je aangeeft wordt weergegeven omdat je waarschijnlijk gebruik maakt van de optie forummoderators, kan dat kloppen?

Wat is de link naar je forum, dat is iets makkelijker zoeken. Als je het via je stijl bestanden wilt verwijderen.
Wijziging: Gevonden!!
Toevallig had ik de stijl Pumpkin nog op mijn test forum staan, voor een andere vraag van jouw. Dus heb al gevonden wat je moet gaan aanpassen:

Open: styles/Pumpkin/template/forumlist_body.html

Zoek en verwijder:

Code: Selecteer alles

<!-- IF forumrow.MODERATORS -->
               <br /><strong>{forumrow.L_MODERATOR_STR}:</strong> {forumrow.MODERATORS}
<!-- ENDIF -->
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 18 apr 2013, 06:31

Of je zet bij laadinstellingen in je acp de optie "Weergave van moderators inschakelen:" op nee.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Joost01

Bericht door Joost01 » 18 apr 2013, 11:30

Bedankt voor de hulp, het is opgelost! :D
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition

Gesloten