Gebruikersgroepen in legenda ordenen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Gebruikersgroepen in legenda ordenen
Hallo,
Ik zou graag mijn zelf aangemaakte gebruikersgroepen zelf willen ordenen op volgorde in de legenda is dit mogelijk misschien doormiddel van een mod?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Groetjes Joost
Ik zou graag mijn zelf aangemaakte gebruikersgroepen zelf willen ordenen op volgorde in de legenda is dit mogelijk misschien doormiddel van een mod?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Groetjes Joost
Laatst gewijzigd door David op 29 mar 2013, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Modificaties
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Support naar 3.0 Modificaties
Forumversie: 3.2.0
Stijl: prosilver Special Edition
Re: Gebruikersgroepen in legenda ordenen
Welkom op phpbb.nl
Na een kleine zoekronde kwam ik uit op: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... sitioning/ Volgens de omschrijving doet deze modificatie precies wat je zou willen. Ik weet alleen niet of deze modificatie nog werkt! Hij is uitgebracht voor 3.0.RC7 dat is al heel wat versie geleden, ik zou dus adviseren hem eerst op een test forum te testen alvorens je hem op een live forum installeert!

Na een kleine zoekronde kwam ik uit op: https://www.phpbb.com/customise/db/mod/ ... sitioning/ Volgens de omschrijving doet deze modificatie precies wat je zou willen. Ik weet alleen niet of deze modificatie nog werkt! Hij is uitgebracht voor 3.0.RC7 dat is al heel wat versie geleden, ik zou dus adviseren hem eerst op een test forum te testen alvorens je hem op een live forum installeert!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Hoi hoi dankjewel!
Ik heb het gedownload alleen ik kom er niet uit er staat geen uitleg bestand in de download helaas.
Screenshot:

Waar moet ik wat plaatsen?
Is er niet iets soortgelijks beschikbaar want het is erg vervelend als je groepen niet kunt ordenen naar eigen inzicht.
Alvast bedankt!
Groetjes Joost
Ik heb het gedownload alleen ik kom er niet uit er staat geen uitleg bestand in de download helaas.
Screenshot:
Waar moet ik wat plaatsen?
Is er niet iets soortgelijks beschikbaar want het is erg vervelend als je groepen niet kunt ordenen naar eigen inzicht.

Alvast bedankt!
Groetjes Joost
Open het bestand Group Legend Positioning.xml eens in je browser, daarin staan de handelingen / wijzigingen die je moet uitvoeren! Deze modificatie heeft geen bestanden die je moet uploaden.
Ik heb het bestand Group Legend Positioning.xml geopend en onderaan staan een hoop codes die aangepast moeten worden, een vraagje zou jij voor mij deze willen aanpassen jij bent vast handiger als mij hierin codes ben ik een ramp in daar ben ik vrijlang mee bezig vrees ik... o_o'
Ik heb nog een aantal mods die ik wil hebben maar die moet ik maar eens bekijken als je me zou willen helpen graag dan kan ik je via de PM wel mijn mail adres sturen zodat je het bestandje naar me kan mailen dan ga ik testen.
Bedankt voor de hulp!
Ik heb nog een aantal mods die ik wil hebben maar die moet ik maar eens bekijken als je me zou willen helpen graag dan kan ik je via de PM wel mijn mail adres sturen zodat je het bestandje naar me kan mailen dan ga ik testen.

Bedankt voor de hulp!

Op phpbb.nl zijn we best bereid mensen te helpen en eventueel iets extra's te doen! Maar wij proberen ook zoveel mogelijk aan de gebruikers zelf over te laten, op die manier kun je zelf een hoop ervaring en kennis op doen en door zelf te zien wat je moet veranderen doe je ook een heleboel kennis over. Hoe vaker je met je neus in de codes zit en wijzigingen aanbreng hoe sneller het zou gaan!
Misschien wil je beginnen met het lezen van dit wiki artikel dingen die je niet snapt kun je altijd specifiek in dit forum navragen. Voor het wijzigingen van bestanden raad ik notepad++ aan. Het zoeken van codes is erg makkelijk en dit programma behoud ook de speciale codering die sommige bestanden hebben.
Mocht het nu echt allemaal abracadabra zijn en je er echt helemaal niet uitkomen dan kun je het service team inschakelen: viewforum.php?f=70
Misschien wil je beginnen met het lezen van dit wiki artikel dingen die je niet snapt kun je altijd specifiek in dit forum navragen. Voor het wijzigingen van bestanden raad ik notepad++ aan. Het zoeken van codes is erg makkelijk en dit programma behoud ook de speciale codering die sommige bestanden hebben.
Mocht het nu echt allemaal abracadabra zijn en je er echt helemaal niet uitkomen dan kun je het service team inschakelen: viewforum.php?f=70
Ik heb met moeite de Automod kunnen installeren die werkt ook, nu heb ik de mod geprobeerd te installeren met behulp van de automod maar die is verouderd, is er ergens een recente versie die ik kan gebruiken of iets anders want ik wil toch echt zelf mijn gebruikersgroepen kunnen ordenen.
Bedankt voor de hulp!
Bedankt voor de hulp!

*Bumpt topic*
Is deze mod ook voor de recente versie van nu?
Of moet ik bestanden bewerken kan iemand mij helpen want ik vind het slordig staan namelijk die legenda daar stoor ik mij aan.
Groetjes Joost
Is deze mod ook voor de recente versie van nu?
Of moet ik bestanden bewerken kan iemand mij helpen want ik vind het slordig staan namelijk die legenda daar stoor ik mij aan.

Groetjes Joost
Sorry, was deze vraag even vergeten
Goed dat je mij even herinnerd! Vandaag ben ik even opzoek gegaan en ik vond een andere modificatie die het zelfde doet. Deze MOD is veel recenter dan de MOD die ik eerder gaf, kijk maar eens naar: https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2136422
Volgens de beschrijving is deze MOD AutoMOD proof

Volgens de beschrijving is deze MOD AutoMOD proof

Je bent een prins super bedankt voor je hulp, alles werkt!