hallo iedereen,
ik wil mijn forum op mijn website plaatsen maar moet deze ook verbonden zijn met een server?
Hallo ik heb een vraagje over het forum pakket
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Hallo ik heb een vraagje over het forum pakket
Welkom op phpbb.nl
Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoelt, wat bedoel je precies met "verbonden zijn met een server"?
Als je een phpBB forum wilt installeren heb je sowieso al een server(webruimte) nodig, dus in die zin zou ik zeggen ja je moet het forum verbinden aan een server, je eigen server!
Maar misschien kun je de vraag iets duidelijker stellen

Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoelt, wat bedoel je precies met "verbonden zijn met een server"?
Als je een phpBB forum wilt installeren heb je sowieso al een server(webruimte) nodig, dus in die zin zou ik zeggen ja je moet het forum verbinden aan een server, je eigen server!
Maar misschien kun je de vraag iets duidelijker stellen

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
nou ik bedoel ik heb al veel site's bekeken en die hebben een ingebouwde forum dus ik wil ook zoiets maken op mijn website
ontopic : mijn vraag was of je perse je forum moet verbinden met een webruimte van je website als je hem in je website wilt?
offtopic
phpbb.nl forums is misschien ingewikkeld voor in een website te steken
dus zo er dan iets anders bestaan dat je bv: aan de hand van html codes eigen klein forum kan maken?
hoeft niet met alles er op en der aan
ontopic : mijn vraag was of je perse je forum moet verbinden met een webruimte van je website als je hem in je website wilt?
offtopic
phpbb.nl forums is misschien ingewikkeld voor in een website te steken
dus zo er dan iets anders bestaan dat je bv: aan de hand van html codes eigen klein forum kan maken?
hoeft niet met alles er op en der aan
Het phpBB forum wat je zou willen hebben zou sowieso ergens op internet moeten staan verbonden aan een server (webruimte en database) anders is het onmogelijk je forum te gebruiken! Je kan het forum op je eigen server zetten, op de server van een vriend of je kan een gratis forum nemen met een geïnstalleerd forum klaar voor gebruik.
Ik persoonlijk raad een gratis forumhost niet aan als jij toch een server hebt en een database dan zou ik die ruimte gebruiken
Het integreren van je forum in een website hoeft niet moeilijk te zijn, er zijn verschillende manieren. Je zou zelfs een website kunnen bouwen met phpBB. Het hangt er maar net vanaf wat jij precies voor ogen hebt
Ik persoonlijk raad een gratis forumhost niet aan als jij toch een server hebt en een database dan zou ik die ruimte gebruiken

Het integreren van je forum in een website hoeft niet moeilijk te zijn, er zijn verschillende manieren. Je zou zelfs een website kunnen bouwen met phpBB. Het hangt er maar net vanaf wat jij precies voor ogen hebt

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
bedankt voor extra informatieDavid schreef:Het phpBB forum wat je zou willen hebben zou sowieso ergens op internet moeten staan verbonden aan een server (webruimte en database) anders is het onmogelijk je forum te gebruiken! Je kan het forum op je eigen server zetten, op de server van een vriend of je kan een gratis forum nemen met een geïnstalleerd forum klaar voor gebruik.
Ik persoonlijk raad een gratis forumhost niet aan als jij toch een server hebt en een database dan zou ik die ruimte gebruiken![]()