moderator toevoegen als vijand
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
moderator toevoegen als vijand
Ik heb een vraag gekregen van een forumlid.
Deze persoon wil een moderator toevoegen als vijand omdat ze zijn post niet meer wil lezen.
Ze heeft dit geprobeerd, maar dit is niet mogelijk.
Is hier een aanpassing voor zodat dit wel mogelijk is?
Deze persoon wil een moderator toevoegen als vijand omdat ze zijn post niet meer wil lezen.
Ze heeft dit geprobeerd, maar dit is niet mogelijk.
Is hier een aanpassing voor zodat dit wel mogelijk is?
Laatst gewijzigd door Pola op 10 feb 2013, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van phpBB Discussie naar 3.0 Support
Reden: Verplaatst van phpBB Discussie naar 3.0 Support
Re: moderator toevoegen als vijand
Er is een belangrijke reden om dit niet te doen: Het is juist de bedoeling dat leden de aanwijzingen van de Moderators opvolgen. Het zou dus wel heel vreemd zijn als ze de berichten van moderators kunnen negeren.
Ik zou als beheerder van een forum nooit ingaan op een dergelijk verzoek van een lid.
Ik zou als beheerder van een forum nooit ingaan op een dergelijk verzoek van een lid.
HGN op phpbb.com
Bedankt voor je reactie maar het is een belangrijk lid van het forum. Ze staat op nr 2 met het aantal post en heeft ook geholpen met het oprichten van het forum. Het is iemand waarvan ik geen problemen verwacht nu en in de toekomst.
Dus toch zou ik op het verzoek in willen gaan.
Is dit mogelijk?
Dus toch zou ik op het verzoek in willen gaan.
Is dit mogelijk?
Juist van zo'n betrokken persoon, zou ik begrip verwachten dat aan een dergelijk verzoek geen gehoor gegeven kan worden.
De grap is dat als je de software aanpast dat moderators ook als vijand ingesteld kunnen worden, dat alle leden dat kunnen doen, dus niet alleen dit ene "belangrijke" lid.
De grap is dat als je de software aanpast dat moderators ook als vijand ingesteld kunnen worden, dat alle leden dat kunnen doen, dus niet alleen dit ene "belangrijke" lid.
HGN op phpbb.com
Maar het gaat niet om berichten niet te kunnen lezen, het gaat erom posts niet te hoeven lezen. En nu ga je er dus vanuit dat de posts van moderatoren niet tot ergernissen kunnen leiden.
(zegt het desbetreffende lid na mijn reactie)
(zegt het desbetreffende lid na mijn reactie)
Ik weet niet hoe de moderators op jouw forum moderator-berichten plaatsen, maar ik vermoed dat er geen onderscheid gemaakt kan worden tussen moderator-berichten en posten. Dus als een lid een moderator als vijand kan instellen zal dat lid ook de moderator-berichten niet zien.
Dat gaat mijns inziens tegen elke vorm van logica in en is wat mij betreft volstrekt af te raden.
WAARSCHUWING: De volgende aanpassing geeft alle leden de mogelijkheid om een moderator als vijand in te stellen en dus ALLE berichten van die moderator te negeren.
Als je toch echt de wijziging wilt doorvoeren, moet je het bestand /includes/ucp/ucp_zebra.php aanpassen:
Zoek
Vervang door
Ik heb het niet zelf getest.
Dat gaat mijns inziens tegen elke vorm van logica in en is wat mij betreft volstrekt af te raden.
WAARSCHUWING: De volgende aanpassing geeft alle leden de mogelijkheid om een moderator als vijand in te stellen en dus ALLE berichten van die moderator te negeren.
Als je toch echt de wijziging wilt doorvoeren, moet je het bestand /includes/ucp/ucp_zebra.php aanpassen:
Zoek
Code: Selecteer alles
foreach ($auth->acl_get_list($user_id_ary, array('a_', 'm_')) as $forum_id => $forum_ary)
Code: Selecteer alles
foreach ($auth->acl_get_list($user_id_ary, array('a_')) as $forum_id => $forum_ary)
HGN op phpbb.com
Bedankt, ik ga er nog eens goed over nadenken of ik het wel wil doen.
En ik zal nogmaals overleggen met de betreffende persoon of het echt nodig is.
En ik zal nogmaals overleggen met de betreffende persoon of het echt nodig is.