Gezocht: custom FAQ

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Thijs88

Gezocht: custom FAQ

Bericht door Thijs88 » 29 jan 2013, 23:26

• Modificatie & Versie:
    costom FAQ
    Directe link naar de modificatie:
    gezocht!
    Adres van je forum:
    http://forum.voc-nederland.org
    phpBB versie:
    3
    Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
    Gallery
    Advanced Rules Page
    Board3 Portal
    Add User
    Auto Groups (tot op heden niet succesvol)
    FAQ Manager

Wat is het probleem?
Ik heb een pagina aangemaakt voor de regeltjes, daar heb ik de "Advanced Rules Page" voor gebruikt.
Nu wil ik voor de veel gestelde vragen een apparte FAQ maken omtrent het VOC. Daarvoor heb ik in eerste instantie FAQ manager geinstalleerd, maar daar kan ik geen FAQ toevoegen.
Weet iemand hoe ik dit wel kan doen?

Kevin
Contacteer:

Re: Gezocht: custom FAQ

Bericht door Kevin » 30 jan 2013, 07:59

Hoi,
Ik ken de advanced rules mod maar ik werk hiermee en daar kun je gewoon extra help bestanden toevoegen zodat er extra pagina's bijgezet kunnen worden.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Thijs88

Bericht door Thijs88 » 30 jan 2013, 13:51

Kan ik die ook faq noemen in de header? het is namelijk zo dat de advanced rules page voor de regels goed functioneerd.
Alleen wil ik voor de "VOC FAQ" een pagina aanmaken zoals de phpBB faq en de BBcodes faq.
Gaat dat lukken met die mod?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 31 jan 2013, 16:28

Volgens mij wel hoor, dacht dat het een kwestie was van de taalbestanden downloaden, hernoemen en terug uploaden uit mijn hoofd ziet de mod hem dan in het acp vanzelf en kun je hem daar bewerken.
Deze pagina is ook op die manier gemaakt.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie