Ruimte banner portaal
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Ruimte banner portaal
Dat is mooi maar verklaard eigenlijk nog steeds niet waarom het met de bbcode niet werkt.
Als je die zelfde bbcode in een forum bericht zet werkt het daar dan wel goed?
Als je die zelfde bbcode in een forum bericht zet werkt het daar dan wel goed?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Heb net even geprobeerd en krijg dan precies hetzelfde.
Ook hier even geprobeerd en dan is het wel goed, dus is een probleem op mijn forum en heeft niets met de code zelf te maken.
Ook hier even geprobeerd en dan is het wel goed, dus is een probleem op mijn forum en heeft niets met de code zelf te maken.
Iemand nog idee wat het kan zijn?
Voor ongeveer 3 weken terug zijn wel alle bbcodes geparsed via stk!
Voor ongeveer 3 weken terug zijn wel alle bbcodes geparsed via stk!
Laatste poging dan maar! Upje.
Dan zul je in de bestanden is moeten gaan zoeken, zou is beginnen bij includes/bbcode.php. Vergelijk die is met een "origineel" bestand, zitten daar grote verschillen in dan is het kijken waardoor dat komt en eventueel is een vers exemplaar uploaden en kijken of het dan wel werkt.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Ik kan in de bestanden niets vinden maar ben dan ook geen expert!
Wel ben ik erachter wanneer de url tag wordt gebruikt dan krijg je het witte vlak te zien.
Wanneer je internet explorer gebruikt is er niets aan de hand maar chrome, firefox, apple enz. dan zie je een groot wit vlak
Wel ben ik erachter wanneer de url tag wordt gebruikt dan krijg je het witte vlak te zien.
Wanneer je internet explorer gebruikt is er niets aan de hand maar chrome, firefox, apple enz. dan zie je een groot wit vlak
Gebruik bijvoorbeeld het programma "Winmerge" om de 2 bestanden naast elkaar te leggen en automatisch te laten vergelijken, dat zoekt wat makkelijker.
Teammember op
Als je dat nou eerder had gezegd had een aantal uren gescheeld! 
Maar ga ik zeker proberen. Thnx!

Maar ga ik zeker proberen. Thnx!
Oeps, tja dat zijn van die zaken die voor sommige min of meer vanzelfsprekend zijn, voor andere dus niet.
Komt hij dan met grote verschillen aanzetten dan kun je die regels is nader bekijken.
Komt hij dan met grote verschillen aanzetten dan kun je die regels is nader bekijken.
Teammember op
Het probleem is nog steeds niet verholpen en heb inmiddels beide bestanden opnieuw ge-upload.David schreef:Als het echt aan de BBcode ligt kun je ook proberen te kijken in:
styles/rainbow_pearl//template/posting_buttons.html
en]
includes/bbcode.php
Het blijft een vreemd probleem moet ik je eerlijk zeggen
Welke bestanden zouden eventueel nog meer voor dit probleem kunnen zorgen?
Vandaag nog even weer aan het stoeien geweest en ben er inmiddels wel achter dat het alleen door de gebruikte stijl (Rainbow pearl) komt. Wanneer ik een andere stijl selecteer dan is het witte vlak niet zichtbaar. Nog even kort samengevat: gebruik van url bbcode zorgt voor een wit vlak, wanneer je in de bron kijkt wordt er weergegeven dat het flash bevat. Help!! 

Als je zelf al geconstateerd hebt dat het alleen bij de stijl Rainbow pearl voorkomt, dan zou ik adviseren om de bestanden van Rainbow pearl allemaal eens onder de loop te nemen. Het is dus blijkbaar stijl gerelateerd zoals je zelf hebt ontdekt dus in één van de bestanden staat er misschien een code. Gebruik je notepad++, daarmee kun je in meerdere bestanden tegelijk zoeken. Die optie vind je bij het tabblad zoeken in notepad++
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Wat zou ik het beste als zoekwoord(en) kunnen gebruiken zodat ik de meeste kans maak?
Ik zou dan verschillende zoektermen knippen uit de code die ik eerder heb gevonden:
Bijvoorbeeld:
of
Dat zou als er echt iets in je stijl bestanden staat al wel een hit moeten opleveren.
Code: Selecteer alles
<!-- BEGIN flash --><object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000" codebase="http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=5,0,0,0" width="{WIDTH}" height="{HEIGHT}"><param name="movie" value="http://www.jfc-racing.nl/" /><param name="play" value="false" /><param name="loop" value="false" /><param name="quality" value="high" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="allowNetworking" value="internal" /><embed src="http://www.jfc-racing.nl/" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" width="{WIDTH}" height="{HEIGHT}" play="false" loop="false" quality="high" allowscriptaccess="never" allownetworking="internal"></embed></object>
<!-- BEGIN flash -->
of
clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000
Dat zou als er echt iets in je stijl bestanden staat al wel een hit moeten opleveren.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- Spoiler: bekijk
Zou dit dan voor problemen moeten zorgen? Heb het een keer verwijderd en de standaard tekst geplaatst maar dan nog is het witte vlak te zien.