Geen stijlblad

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
juribus

Geen stijlblad

Bericht door juribus » 11 dec 2012, 16:27

Hoi Forumers,

betreft forum juribus
In mijn beheerderspaneel heb ik geen tabblad stijlen. Ik kan dus geen andere stijlen gebruiken voor het forum. Weet iemand wat ik hier aan kan doen.

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?

David
Contacteer:

Re: Geen stijlblad

Bericht door David » 11 dec 2012, 16:37

Welkom op phpbb.nl :)

Je zou kunnen controleren of het tabblad: Stijlen is uitgeschakeld, dit doe je door onderstaande stappen te volgen!
  • Ga naar je Beheerderspaneel
  • Klik op het tabblad: Systeem
  • Aan de linkerkant onder Modulebeheer klik je op: Beheerderspaneel
  • Je ziet dan een lijst met alle beheerdersmodules ook stijlen staat in dat rijtje. Is deze ingeschakeld of uitgeschakeld? Je mag hem zelf inschakelen.
Als je dit hebt gedaan wil je dan zeggen of het gelukt is en of je het tabblad weer ziet? Zo niet, dan moeten we even verder kijken ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

juribus

Bericht door juribus » 11 dec 2012, 19:24

hoi david,

bedankt voor je reqctie. onder het tabblad systeem vind ik niets wat maar lijkt op modulenbeheer. probleem bestaat nog steeds. heb slechts kopje algemene taken en automatisering verddr niets

David
Contacteer:

Bericht door David » 11 dec 2012, 19:27

Hoe heb je het forum geïnstalleerd, toevallig via een one click installatie?

Herinner mij iemand met een soort gelijk probleem ;)

juribus

Bericht door juribus » 12 dec 2012, 07:40

Ik heb de installatie via FTP gedaan.

David
Contacteer:

Bericht door David » 12 dec 2012, 10:26

Even voor de zekerheid, je hebt zelf phpBB van onze download pagina gedownload, en vervolgens zelf op je webhosting pakket geïnstalleerd?

Het beheerders account wat je nu gebruikt is dat het account wat jij tijdens het installatie proces hebt aangemaakt?

juribus

Bericht door juribus » 12 dec 2012, 18:35

David schreef:Even voor de zekerheid, je hebt zelf phpBB van onze download pagina gedownload, en vervolgens zelf op je webhosting pakket geïnstalleerd?

Het beheerders account wat je nu gebruikt is dat het account wat jij tijdens het installatie proces hebt aangemaakt?
Ja dat klopt.

David
Contacteer:

Bericht door David » 12 dec 2012, 18:45

Vreemd in dat geval zou je in principe de modules gewoon moeten zien... zou je eens willen proberen om deSupport toolkit te downloaden en te installeren en draai met de STK dan vervolgens de tool "Recreate Module Management", ik hoop dat daarmee alle modules worden hersteld. Maar voor alle zekerheid een back-up van je database!.

Mocht dat niet werken of lukken laat het dan even weten!

juribus

Bericht door juribus » 13 dec 2012, 10:48

David, echt onwijs bedankt dat je me wilt helpen.

Ik heb inmiddels stk geupload, echter krijg ik de melding :

Informatie

Only Board Founders may access the Support Toolkit.

Ik kom niet verder met stk.
Laatst gewijzigd door juribus op 13 dec 2012, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.

David
Contacteer:

Bericht door David » 13 dec 2012, 10:54

Je moet het mapje "stk" uploaden naar de ROOT van je forum, dat is de plek waar ook de config.php staat.

Er staat trouwens ook een bestandje install in de map support_toolkit_1_0_6 waar ook staat uitgelegd hoe je de STK installeer t,de uitleg is wel Engels.

Hopelijk kom je er op deze manier uit!

juribus

Bericht door juribus » 13 dec 2012, 11:12

Hoi David.
Ik had mijn bericht inmiddels aangepast. Het is me gelukt om stk te uploaden in de juiste map echter kreeg ik een melding:Only Board Founders may access the Support Toolkit.

David
Contacteer:

Bericht door David » 13 dec 2012, 11:25

Even denken hoor.... Je bent ingelogd?

Ik vroeg eerder of het account wat jij gebruikt, het account is wat tijdens de installatie van het forum is aangemaakt? Dit account is "eigenaar" en heeft volledige toegang... Ik heb het idee dat jij die volledige toegang niet hebt.

Ik zie dat er 2 leden zijn op je forum wie/wat is het andere account? Één van de 2 zou eigenaar moeten zijn en met het eigenaars account heb je dus volledige toegang ;)

Misschien is mogelijk dat je me een PB stuurt met je gebruikersnaam en wachtwoord dan wil ik wel eventjes voor je kijken als je dat goed vind tenminste! Wellicht kan ik je dan sneller en makkelijker helpen

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 13 dec 2012, 22:15

Als je wel FTP toegang hebt tot de server kun je in plaats van in te loggen met de STK een password file genereren. De link om dat te doen vind je op het inlogscherm van de STK.
De gegenereerde password file moet je downloaden en daarna uploaden naar de stk folder. Je kunt dan inloggen met het tijdelijk aangemaakte password.
HGN op phpbb.com

juribus

Bericht door juribus » 13 dec 2012, 23:03

David schreef:Even denken hoor.... Je bent ingelogd?

Ik vroeg eerder of het account wat jij gebruikt, het account is wat tijdens de installatie van het forum is aangemaakt? Dit account is "eigenaar" en heeft volledige toegang... Ik heb het idee dat jij die volledige toegang niet hebt.

Ik zie dat er 2 leden zijn op je forum wie/wat is het andere account? Één van de 2 zou eigenaar moeten zijn en met het eigenaars account heb je dus volledige toegang ;)

Misschien is mogelijk dat je me een PB stuurt met je gebruikersnaam en wachtwoord dan wil ik wel eventjes voor je kijken als je dat goed vind tenminste! Wellicht kan ik je dan sneller en makkelijker helpen
Oke ik begin hem wellicht te snappen. Wij beheren de website met twee man. Ik heb de installatie van het forum gedaan, echter heeft mijn coll de beheerders gegevens overgenomen. Hij heeft mij daarna toegevoegd als beheerder. Ik ga ff aan hem vragen of hij wel het stijlblad heeft.
Ik kom hier nog op terug
Pola schreef:Als je wel FTP toegang hebt tot de server kun je in plaats van in te loggen met de STK een password file genereren. De link om dat te doen vind je op het inlogscherm van de STK.
De gegenereerde password file moet je downloaden en daarna uploaden naar de stk folder. Je kunt dan inloggen met het tijdelijk aangemaakte password.
Pola, ook jij bedankt voor je reactie. Ik wacht even af, zie eerder bericht. Als dat niet lukt ga ik jouw oplossing uitproberen.
Graag niet 2x achter elkaar posten binnen 24 uur, maar je bericht bewerken. Zie #3.5
- Ger

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 14 dec 2012, 00:51

Als jullie het beheer samen doen, is het misschien verstandig dat hij in het Beheerderspaneel bij Gebruikersbeheer in jouw gebruikersprofiel aangeeft dat je ook Founder/Eigenaar bent.
HGN op phpbb.com

juribus

Bericht door juribus » 14 dec 2012, 14:11

David en Pola
Er was geen probleem. David zoals jij eerder al aangaf komt het omdat ik slechts beheerder ben en niet het account heb gehouden na de installatie.

Pola
We gaan kijken hoe we dat kunnen doen.
Bedankt voor jullie moeite.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 15 dec 2012, 01:34

juribus schreef:We gaan kijken hoe we dat kunnen doen.
Als de Founder inlogt in het beheerderspaneel en dan
  • Gebruikersbeheer
  • Jouw gebruikersnaam invoert en Bevestigt
  • Kan hij bij "Eigenaar:" ==> "Ja" kiezen
Jullie zijn dan beide eigenaar.
HGN op phpbb.com

Gesloten