Een betaald gedeelte maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Meisje1990

Een betaald gedeelte maken

Bericht door Meisje1990 » 13 dec 2012, 14:36

Ik ben op dit moment bezig een forum op te zetten, en wil graag bepaalde pagina's pas openstellen voor gebruikers als ze een betaling hebben gedaan.
Wie zou me hierbij kunnen helpen? Ik ben totaal niet handig of bekend met forums opzetten, dus ik ben bang dat me dit niet zelf gaat lukken. Ben dus eigenlijk op zoek naar iemand die dit tegen betaling voor me wil doen.

Theriddler
Contacteer:

Re: Een betaald gedeelte maken

Bericht door Theriddler » 13 dec 2012, 14:52

er is een mod voor enkel is deze nog wel beta https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2126610

Meisje1990

Bericht door Meisje1990 » 13 dec 2012, 14:57

Heel erg bedankt voor de link, alleen voor mij is het een groot abracadabra, heeft u misschien enig idee waar ik iemand kan vinden die me hierbij kan helpen of dit voor mij wil doen? Kan ik met deze vraag gewoon terecht bij een website bouwer?

David
Contacteer:

Bericht door David » 13 dec 2012, 15:00

Wat je zou kunnen doen is een speciale groep aanmaken, bijvoorbeeld: "Donateurs" deze groep geef je dan speciale permissies voor de extra' s die jij in je hoofd hebt.

Je kan mensen via jouw bankrekening of paypal als je dat heb een donatie laten doen, vraag dan of mensen de overschrijvings details naar jouw mailen of pb'en daarna kun jij zelf de desbetreffende gebruiker toevoegen aan de groep " Donateurs".

Deze methode was het eerste wat in mij op kwam
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Meisje1990

Bericht door Meisje1990 » 13 dec 2012, 15:06

David, dat van mijn eigen bankrekening had ik ook bedacht, alleen dan weten straks al mijn gebruikers mijn naam e.d. Wat dat betreft blijf ik liever anoniem omdat er nogal wat taboe heerst op mijn forum. Paypal zou dan een betere optie zijn, maar dan moet je weer een bepaald percentage van de inkomsten afstaan begreep ik. Bedankt voor je tip. En ik ga is even bij de bank informeren wat kan, over eventueel een rekening met andere naam.

David
Contacteer:

Bericht door David » 13 dec 2012, 15:19

Van het ene Paypal account naar het andere schijnt gratis te zijn BRON. Als jij producten of diensten gaat verkopen dan is het een ander verhaal ;) Hoe het zit met de zichtbaarheid van je naam weet ik niet, ik dacht alleen dat je e-mail adres bekend was. Maar dat zou je even moeten uitzoeken....

Meisje1990

Bericht door Meisje1990 » 13 dec 2012, 15:43

Hoi David,
Als het goed is heb ik je ook een mail gestuurd met wat vragen. Ik denk dat paypal toch het beste is voor mij.

David
Contacteer:

Bericht door David » 13 dec 2012, 15:59

Ontvangen en Beantwoord dan gaan we via daar verder ;)

Gesloten