Is default style aanpassen via database mogelijk?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Benman

Is default style aanpassen via database mogelijk?

Bericht door Benman » 05 okt 2012, 08:41

• Adres van je forum: http://www.duikteamforum.nl
    Event. modificaties op je forum:Who was here - Share with
    Wanneer ontstond het probleem?Na update van 3.0.9 naar 3.0.11
    phpBB versie:Nu dus 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Update naar 3.0.11
    Wat is het probleem?
Na de update kunnen users gewoon auto-inloggen op het forum. Zodra ze echter uitloggen en weer in willen loggen krijgen ze dit:
Algemene fout
template->_tpl_load_file(): File ./styles/prosilver/template/set-width.html does not exist or is empty

Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat momenteel een niet compatibele style als default staat ingesteld voor anonymous users, te weten de ProHalloween-style.
Dus nogmaals, users die niet uitloggen kunnen op het forum. Mijn vrouw kan nog op het forum en maakt gebruik van prosilver-style, ik kan dus niet meer op het forum daar ik eens uitgelogd heb. Ik kan dus ook niet door naar beheerderspaneel om de default style te veranderen.

Ik heb ook al de ProHalloween style gedelete via ftp maar dat helpt ook.

Kan ik via de database mySQL/phpAdmin de default database veranderen voor anonymous users naar prosilver?

Benman

Re: Is default style aanpassen via database mogelijk?

Bericht door Benman » 05 okt 2012, 08:58

Gefixt.
Heb in phpbb_users bij anonymous de user_style aangepast. Het werkt. Straks de boel maar weer eens goed zetten.

Gesloten