Het probleem met de Rockettheme stijlen is dat ze nogal sterk afwijken van de gebruikelijke phpBB stijlen. Bovendien zijn de Rockettheme stijlen niet vrij beschikbaar. Daarom is de eerste lijn van support voor deze stijlen de
support van Rockettheme zelf.
Aangezien de stijlen sterk afwijken en ik (wij) niets kunnen testen of controleren, is het bijna onmogelijk om bij problemen met die stijlen te helpen.
Ik denk dat ik wel aanwijzingen kan geven, waarmee het nu voor jou gaat werken, maar ik denk dat bij een jusite installatie, configuratie, instellingen van de stijl het zonder wijzigingen in de code ook zou moeten kunnen werken. Voor dat laatste zul je of heel zorgvuldig de installatie instructies moeten lezen of ondersteuning zoeken bij iemand die de stijl zelf heeft en/of kennis heeft van de stijl.
Als je toch de snelle en misschien niet de fraaiste oplossing wilt hebben, dan kun je één van de volgende twee dingen doen:
- In het stukje script de volgende aanpassing doen
Code: Selecteer alles
var newImagePath = '{ROOT_PATH}/styles/mixxmag_style{MIXX_STYLE_NUM}/imageset/'; // remember to add the ending forward slash
vervangen door
Code: Selecteer alles
var newImagePath = '{ROOT_PATH}styles/mixxmag/imageset/'; // remember to add the ending forward slash
of
- De foldernaam van de stijl wijzigen van
mixxmag
in mixxmag_style9
en deze wijziging eveneens doorvoeren in /styles/mixxmag/style.cfg
, /styles/mixxmag/template/template.cfg
, /styles/mixxmag/theme/theme.cfg
en /styles/mixxmag/imageset/imageset.cfg
:
vervangen door
Ik vermoed dat je niet de originele stijl bij Rockettheme gedownload hebt, maar een kopie ergens vandaan gekregen hebt. Ik zag dat er instellingen ontbreken in bestanden, die mogelijk de oorzaak zijn voor je probleem. Ik kan echter niets met zekerheid zeggen en ook niet wat er precies mist, omdat ik de stijl niet tot mijn beschikking heb en niet ken.
Tot slot nogmaals, de stijl is voor phpBB 3.0.4, terwijl je forum 3.0.11 is. De versies voor stijl en forum moeten met elkaar overenkomen. Als dat niet zo is, zitten er zonder twijfel meer problemen.