Profielpagina niet gevonden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Cliff

Profielpagina niet gevonden

Bericht door Cliff » 06 sep 2012, 10:46

• Adres van je forum: http://www.housebeats.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:Mixxmag template, rokBB3
    Wanneer ontstond het probleem? Altijd al, ook met standaard templates
    phpBB versie:3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Banner toegevoegd aan overall_header
    Wat is het probleem?
Wanneer ik op een gebruiker klik om naar zijn profiel te gaan, krijg ik de melding dat de pagina niet bestaat.

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,
Cliff

Pola
Contacteer:

Re: Profielpagina niet gevonden

Bericht door Pola » 06 sep 2012, 12:11

De Mixxmag stijl die je hebt is voor phpBB 3.0.4 terwijl je forum 3.0.11 is. Heb je de custom stijl handmatig bijgewerkt naar 3.0.11?
Mogelijk geeft dat problemen, maar ik weet niet of dat ook het probleem dat je meldt veroorzaakt.

Kun je een testaccount maken die de mogelijkheid heeft om de prosilver stijl te kiezen?
HGN op phpbb.com

Cliff

Bericht door Cliff » 06 sep 2012, 13:30

Bedankt voor je reactie Pola.

Het probleem heb ik ook wanneer ik een standaard stijl als Prosilver gebruik, dus ik denk niet dat het hiermee te maken heeft, maar misschien ook wel.

Ik heb een testaccount aangemaakt, maar ik kan niet vinden waarin ik de gebruiker of "testgroep" de permissie kan geven, waarin zij een andere template kunnen kiezen.

Gebruikersnaam: Testaccount
Wachtwoord: Test01

Hoop dat je me kunt helpen! :)

--------------------------------------------------*wijziging*--------------------------------------------
Overigens werken alle andere links zoals inbox, memberlist etc. wel. Het gaat echt alleen om "Gebruikerspaneel" (ucp.php)

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 06 sep 2012, 23:14

Ik zie inderdaad dat het probleem zich ook voordoet met de prosilver stijl.
Bij het bekijken van een profiel en bij het gaan naar de overview pagina van het Gebruikerspaneel doet de fout zich voor.
Ik zie vooralsnog geen gemeenschappelijke code die de fout op deze twee punten (en slechts op die punten) kan veroorzaken.

Het beste is om de server error logs te bekijken (of je provider vragen er naar te kijken) wat daarin aangegeven wordt m.b.t de HTTP 500 error.
Heb je naast de stijlen nog wijzigingen aangebracht in de phpBB software?
HGN op phpbb.com

Cliff

Bericht door Cliff » 07 sep 2012, 09:05

Naast de stijlen heb ik niets aangepast in de phpBB software..
Howel.. ik bedenk me net dat ik tijdens het installeren van de rokBB module een aantal php bestanden moest uploaden.
Heb daarvoor niet gekeken of het wel werkte.
Ik zal eens de originele php bestanden uploaden en kijken of het dan wel werkt

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 07 sep 2012, 10:14

Met die module is het vaak ook noodzakelijk om php in template bestanden toe te staan, het zou ook in de install instructie van rokbb moeten staan dan. Had je dit ook gedaan?

EDIT: het werkte in prosilver ook niet, duhuh...
Als je verder geen aanpassingen of mods hebt geinstalleerd dan zou ik even de forumbestanden downloaden met ftp en dan een vers pakketje uploaden, let op config.php uit de download dan niet uploaden. ;)
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Cliff

Bericht door Cliff » 07 sep 2012, 21:04

Klopt, staat inderdaad in de instructies beschreven en dat heb ik ook gevolgd :)

Eens even kijken of opnieuw uploaden het probleem zal oplossen.

EDIT:

Het ziet er naar uit dat het is opgelost!! Ik dank u allen :D

Gesloten