Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 02 sep 2012, 21:05
Dat heeft volgens mij te maken met
deze wijziging.
Ik zie die wijziging echter niet in je template bestand.
Misschien kun je eens proberen om
Code: Selecteer alles
<br />
<!-- IF forumrow.SUBFORUMS and forumrow.S_LIST_SUBFORUMS --><br /><strong>{forumrow.L_SUBFORUM_STR}</strong> {forumrow.SUBFORUMS}<!-- ENDIF -->
te vervangen door
<!-- IF forumrow.SUBFORUMS and forumrow.S_LIST_SUBFORUMS --><br /><br /><strong>{forumrow.L_SUBFORUM_STR}</strong> {forumrow.SUBFORUMS}<!-- ENDIF -->
Hoe wijzig je de template bestanden? Gebruik je de edit mogelijkheid in het beheerderspaneel?
-
David--
Bericht
door David-- » 06 sep 2012, 15:58
Pola schreef:Dat heeft volgens mij te maken met
deze wijziging.
Ik zie die wijziging echter niet in je template bestand.
Misschien kun je eens proberen om
<br />
<!-- IF forumrow.SUBFORUMS and forumrow.S_LIST_SUBFORUMS --><br /><strong>{forumrow.L_SUBFORUM_STR}</strong> {forumrow.SUBFORUMS}<!-- ENDIF -->
te vervangen door
<!-- IF forumrow.SUBFORUMS and forumrow.S_LIST_SUBFORUMS --><br /><br /><strong>{forumrow.L_SUBFORUM_STR}</strong> {forumrow.SUBFORUMS}<!-- ENDIF -->
Hoe wijzig je de template bestanden? Gebruik je de edit mogelijkheid in het beheerderspaneel?
Waar staat dit?
-
David
-
Contacteer:
Bericht
door David » 06 sep 2012, 18:11
styles/prosilver/template/forumlist_body.html
Op zoek naar een vertaling voor je extensie?
vertalingen