Url wordt na klikken veranderd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Vlavio

Url wordt na klikken veranderd

Bericht door Vlavio » 23 aug 2012, 13:09

• Adres van je forum: www.bowlreview.nl http://
    Event. modificaties op je forum:
    Notificatie bericht
    phpBB versie:3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? in principe niet
    Wat is je probleem?
In de Notificatie Mail staat de url omschreven als www.bowlreview.nl/bowlreview.nl, dit is in principe niet verkeerd maar als deze aangeklikt wordt dan maakt de browser er www.complete-bowling.nl/bowlreview.nl van, dit is wel een domein naam van mij mar werkt niet met dezelfde pad.

kan ik deze niet gewoon veranderen in www.bowlreview.nl

David
Contacteer:

Re: Url wordt na klikken veranderd

Bericht door David » 23 aug 2012, 14:12

Je forum is toch alleen te bereiken via http://www.bowlreview.nl/ wat staat er dan op www.bowlreview.nl/bowlreview.nl is dat een map in je FTP? Ik zou denken dat het een redirect is dus dat men wordt doorgestuurd. Maar weet niet zeker of ik dat in de juiste richting zit.

Klopt die link in je mail dan wel? Zou er op die link een forum moeten staan?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Vlavio

Re: Url wordt na klikken veranderd

Bericht door Vlavio » 23 aug 2012, 14:18

Je zat redelijk in de goede richting, dnk dat het probleem zit in het feit dat ik meerdere sites op een hosting domein heb geplaatst met als hoofd domein naam complete-bowling.nl, er staat in de mail www.bowlingreview.nl/bowlingreview.nl omdat het idd een map is waar het forum in geplaatst is maar als er op geklikt wordt maakt de browser er www.complete-bowling.nl/bowlreview.nl van:-/....heb nu maar de map aangemaakt met een redirect bestandje, en het werkt:) ook goed..

thx voor je reactie david

Gesloten