Prosilver (modded) Fout

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Wimmel95

Prosilver (modded) Fout

Bericht door Wimmel95 » 14 jun 2012, 21:54

• Adres van je forum: http://www.uefclan.nl/
    Event. modificaties op je forum: AutoMod, mChat.
    Wanneer ontstond het probleem? 14-06-2012
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? AutoMod en mChat
    Wat is het probleem?

Ik ben bezig geweest met het installeren van AutoMOD en heb net mChat geïnstalleerd. Ik had voorheen een stijl gemaakt, een variatie op Prosilver (alleen andere kleuren en afbeeldingen). Maar die was nóg niet helemaal af. Dus ik had twee styles geïnstalleerd. Eentje die ik eerst had die niet compatible was met mChat of iets dergelijks en de variatie op Prosilver.

Maar helaas toen ik de Prosilver bases style wilde zetten op default ging de site plotseling dood. Toen ik de URL intype werd het scherm wit en gebeurde er niks. Oók geen errormessages! [Klik voor screenshot ]

Ik heb géén idee wat ik fout doe. De stijl werkte voorheen wel toen ik het uitprobeerde. Maar nu plotseling niet meer. Geen idee of het door AutoMOD of mChat komt, maar ik geloof het niet. Het enige wat ik heb aangepast aan de style is enkele afbeeldingen in Prosilver > Imageset en Prosilver >Theme > Images, de .css bestanden: Colours en Common en de html bestanden: simple_footer en simple_header.

Misschien vergeet ik een bestand dat ik heb aangepast dus ik voeg ook de stijl toe aan deze post. (kon geen attachement toevoegen dus hier is de link) [klik voor download link prosilver.rar]

Alvast HARTELIJK bedankt!
Laatst gewijzigd door marian0810 op 15 jun 2012, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verplaatst van Support naar Stijlen

Pola
Contacteer:

Re: Prosilver (modded) Fout

Bericht door Pola » 16 jun 2012, 00:36

Ik denk dat het goed is om te proberen de zaken even op een rijtje te zetten.
  1. Voordat je met de installatie van mChat via AutoMOD begon had je een werkend forum met
    • een custom stijl gebaseerd op subsilver2(?)
    • de prosilver stijl met aangepaste kleuren en afbeeldingen.
  2. de custom stijl was je default stijl.
  3. Met AutoMOD heb je mChat geinstalleerd (op de prosilver stijl).
  4. Installatie van mChat verliep foutloos(?)
  5. Na installatie van mChat heb je de default stijl overgezet naar prosilver en toen kreeg je een witte pagina.
Kun je nog een aantal vragen beantwoorden:
  1. Klopt bovenstaande opsomming? Kun je het eventueel aanvullen/corrigeren?
  2. Hoe is je 3.0.10 versie geinstalleerd. Is het een update of een eerste installatie geweest? Als het een update was, heb je Installatron daar voor gebruikt?
  3. Heb je andere mods geinstalleerd op je forum?
  4. Heb je na de installatie van mChat de buffer geleegd (cache gepurged)?
HGN op phpbb.com

Plaats reactie