Gasten mogen aantal leden zien

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Maggie80

Gasten mogen aantal leden zien

Bericht door Maggie80 » 07 jun 2012, 10:23

• Adres van je forum: http://www.diablo3nl.nl
    Event. modificaties op je forum: mod. dat gasten alleen forum overzicht kunnen zien , maar niet lezen
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik heb wat aangepast dat de gasten die op het forum komen niet het aantal leden kunnen zien. Nu wil ik eigenlijk dat ze wel het aantal leden kunnen zien , maar niet de ledenlijst in kunnen....

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen ?

Kevin
Contacteer:

Re: Gasten mogen aantal leden zien

Bericht door Kevin » 07 jun 2012, 20:45

Gasten kunnen normaal gesproken het profiel of leden pagina ook niet bekijken.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 07 jun 2012, 23:54

Inderdaad. Als ik als gast op je forum probeer naar je ledenlijst te gaan, dan krijg ik de login pagina te zien met de melding "Het forum vereist dat je geregistreerd en ingelogd bent om toegang te krijgen tot de gebruikerslijst.".

Om de informatie op de forum index weer te laten zien, moet je index_body.html weer wijzigen en <!-- IF S_USER_LOGGED_IN --> en <!-- ENDIF --> weer verwijderen, of de <!-- ENDIF --> verplaatsen naar regel 43.
HGN op phpbb.com

Maggie80

Bericht door Maggie80 » 08 jun 2012, 12:31

zou je misschien ook kunnen aangeven welke regel met <!-- IF S_USER_LOGGED_IN --> en <!-- ENDIF --> ik zou moeten verwijderen, of welke <!-- ENDIF --> ik zou moeten verplaatsen.

Heb net geprobeerd met het verwijderen, maar dat levert weer een fout op, dus heb ik het maar weer terug gezet.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 08 jun 2012, 13:04

Dit zijn de laatste regels van index_body.html van jouw cataclysmwow stijl:

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
<!-- IF S_DISPLAY_ONLINE_LIST -->
	<!-- IF U_VIEWONLINE --><h3><a href="{U_VIEWONLINE}">{L_WHO_IS_ONLINE}</a></h3><!-- ELSE --><h3>{L_WHO_IS_ONLINE}</h3><!-- ENDIF -->
	<p>{TOTAL_USERS_ONLINE} ({L_ONLINE_EXPLAIN})<br />{RECORD_USERS}<br /> <br />{LOGGED_IN_USER_LIST}
	<!-- IF LEGEND --><br /><em>{L_LEGEND}: {LEGEND}</em><!-- ENDIF --></p>
<!-- ENDIF -->

<!-- IF S_DISPLAY_BIRTHDAY_LIST and BIRTHDAY_LIST -->
	<h3>{L_BIRTHDAYS}</h3>
	<p><!-- IF BIRTHDAY_LIST -->{L_CONGRATULATIONS}: <strong>{BIRTHDAY_LIST}</strong><!-- ELSE -->{L_NO_BIRTHDAYS}<!-- ENDIF --></p>
<!-- ENDIF -->

<!-- IF NEWEST_USER -->
	<h3>{L_STATISTICS}</h3>
	<p>{TOTAL_POSTS} &bull; {TOTAL_TOPICS} &bull; {TOTAL_USERS} &bull; {NEWEST_USER}</p>
<!-- ENDIF -->
<!-- ENDIF -->
<!-- INCLUDE overall_footer.html -->
Als je de lijst met online gebruikers, de verjaardaglijst en de forum statistieken (aantal berichten, topics, gebruikers en nieuwste gebruiker) ook aan de gasten wilt laten zien, moet je bovenstaande code vervangen door:

<!-- IF U_VIEWONLINE --><h3><a href="{U_VIEWONLINE}">{L_WHO_IS_ONLINE}</a></h3><!-- ELSE --><h3>{L_WHO_IS_ONLINE}</h3><!-- ENDIF -->
	<p>{TOTAL_USERS_ONLINE} ({L_ONLINE_EXPLAIN})<br />{RECORD_USERS}<br /> <br />{LOGGED_IN_USER_LIST}
<!-- ENDIF -->

<h3>{L_BIRTHDAYS}</h3>
	<p><!-- IF BIRTHDAY_LIST -->{L_CONGRATULATIONS}: <strong>{BIRTHDAY_LIST}</strong><!-- ELSE -->{L_NO_BIRTHDAYS}<!-- ENDIF --></p>
<!-- ENDIF -->

<!-- IF NEWEST_USER -->
	<h3>{L_STATISTICS}</h3>
	<p>{TOTAL_POSTS} &bull; {TOTAL_TOPICS} &bull; {TOTAL_USERS} &bull; {NEWEST_USER}</p>
<!-- ENDIF -->

Als je alleen de forumstatistieken wilt laten zien aan gasten en de andere informatie verbergen, dan moet je de volgende code gebruiken:

<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
<!-- ENDIF -->

<h3>{L_BIRTHDAYS}</h3>
<!-- ENDIF -->
<!-- ENDIF -->

<!-- IF NEWEST_USER -->
	<h3>{L_STATISTICS}</h3>
<!-- ENDIF -->

Je kunt in de gegeven code drie blokken zien. Het eerste met de DISPLAY_ONLINE_LIST, het tweede met DISPLAY_BIRTHDAY_LIST en het derde met NEWEST USER.
In de laatste code die ik gaf staan de eerste twee blokken tussen <!-- IF S_USER_LOGGED_IN --> en <!-- ENDIF --> en staat het laatste blok er buiten. Op die manier kun je kiezen wat je wel aan gasten laat zien en wat niet.
Als je bijvoorbeeld ook de online lijst wilt laten zien aan gasten, dan moet je bij de laatst gegeven code het volgende gedeelte knippen

<!-- ENDIF -->
en dat plakken boven <!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->.
HGN op phpbb.com

Gesloten