Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
searcher1966
Bericht
door searcher1966 » 03 jun 2012, 23:52
- Adres van je forum: http://mysterie-mystiekforum.nl
Event. modificaties op je forum:nee
Wanneer ontstond het probleem?na het vervangen van de oude install-map voor de nieuwe
phpBB versie:3.08 > 3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?alleen het logo vervangen
Wat is het probleem?
nadat ik de automatische update 3.09 gedownload had, heb ik de install-map vervangen zoals aangegeven op het systeem-tabblad van mijn forum. Nadat ik de install-map had vervangen klikte ik op de link 'Ga nu naar de installmap en begin met het bijwerken van je forum'. Vervolgens opent er een wit scherm in mijn browser en gebeurd er verder niets meer. Het forum is ontoegankelijk, maar ik kan wel gewoon in het beheergedeelte.
Even een kleine aanvulling nog: Ik kreeg de melding in mijn beheergedeelte dat ik de install-map moest verwijderen of hernoemen omdat anders alleen het beheergedeelte toegankelijk zou zijn. Omdat ik er huiverig van was om iets te verwijderen, heb ik de install-map hernoemd en toen bleek mijn forum weer toegankelijk. Echter, mijn systeem geeft nog steeds versie 3.08 aan i.p.v. de verwachte 3.09 versie.
met vriendelijke groet,
John
-
Pola
-
Contacteer:
Bericht
door Pola » 04 jun 2012, 00:54
Heb je - buiten de installatie van de blackbox_green stijl - wijzigingen (mods) geinstalleerd op je forum?
Waarom wil je updaten naar 3.0.9? De laatste versie phpBB is 3.0.10.
Hoe is je forum origineel geinstalleerd, via een "one-click" installatie, of met behulp van de phpBB bestanden van phpbb.nl of phpbb.com?
-
searcher1966
Bericht
door searcher1966 » 04 jun 2012, 11:31
Hallo Pola,
Ik heb de blackbox_greenstijl zelf niet op mijn forum geinstalleerd.
De enige wijziging die ik heb doorgevoerd binnen de blackbox_greenstijl is het logo bovenaan het forum.
Deze stijl stond - evenals tal van andere stijlen - standaard in mijn lijst. Ik heb nl. een kant en klaar forum via Messageboard.nl aangeschaft en die stond, nadat ik een domeinnaam had opgegeven, direct online (uiteraard na betaling)
Ik heb, om mijn forum te onderhouden, de beschikking over FTP en een PLESK-paneel.
Ik heb gebruik gemaakt van de automatische update en heb daarbij gekozen voor de download van 3.08 naar 3.09.
De reden dat ik wilde updaten naar 3.09 was omdat ik op de downloadsite een tweetal downloads zag staan, nl. van 3.08 naar 3.09 - en van 3.09 naar 3.10.
Mijn redenatie was, dat ik eerst moest updaten naar 3.09 alvorens ik verder kon naar 3.10.
groet,
John
-
searcher1966
Bericht
door searcher1966 » 04 jun 2012, 22:51
Inmiddels is mijn forum geupdated van 3.08 naar 3.10, dus mijn verzoek om hulp kan hierbij afgesloten worden.
Met dank aan David
groet,
John