overall_header aanpassen lukt niet

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
marcusG

overall_header aanpassen lukt niet

Bericht door marcusG » 13 mei 2012, 11:55

• locatie website: http://www.devrijbuiter.be/markant_nieuws http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? van in het begin
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen, probeer wel maar het lukt niet
    Wat is het probleem?

Ik ben bezig met een nieuw forum op te starten en wil een aantal zaken aanpassen of weglaten die voor mijn behoeften niets ter zake doen. Zo heb ik met "Notepad++" de bestanden "overall_footer" en "overall_header" bewerkt en terug op de server geplaatst in de juiste map "styles-prosilver-template" maar er verandert niets als ik de pagina vernieuw. Waar zou dit aan kunnen liggen? Alvast bedankt!

Mendel
Contacteer:

Re: overall_header aanpassen lukt niet

Bericht door Mendel » 13 mei 2012, 11:59

Je style tepmlate even verversen in beheer.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 13 mei 2012, 12:44

Ik zie wel aanpassingen in het overall_footer bestand van prosilver, maar niet in de overall_header.
De aanpassingen in overall_footer zijn inderdaad niet zichtbaar op je forum, dus moet je de aanwijzing van Mendel opvolgen.

Wel jammer dat je de phpBB copyrights tekst verwijderd. De phpbb.nl Algemene voorwaarden schrijft:
Copyrightbeleid
We hechten er belang aan dat gebruikers de phpBB copyrights respecteren, zowel die van de phpBB software, de stijlen als de modificaties. Alhoewel ze niet altijd verplicht zijn, hopen wij dat je deze laat staan.
Sommige phpbb leden geven geen support aan beheerders die de phpBB copyrights verwijderd hebben.
HGN op phpbb.com

marcusG

Bericht door marcusG » 13 mei 2012, 13:41

Inderdaad, cache ledigen! De phpBB copyrights komen er vandaag nog terug op, eerlijk is eerlijk. Grts

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 13 mei 2012, 19:43

Verplaatst van 3.0 support
- PhilipvD

Plaats reactie