Modificatie probleem wazzyl

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
wazzyl

Modificatie probleem wazzyl

Bericht door wazzyl » 05 mei 2012, 09:23

Adres van je forum: http://www.warhood.com
phpBB versie:3.0.10
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
nee
Wat is het probleem?[/list]
ik heb een aantal mods gedownload maar weet nu niet waar ik ze moet uploaden.... welke map in het ftp?

de modificaties die ik heb gedownload zijn teveel om op te noemen, ze zijn allemaal voor 3.0.10

David
Contacteer:

Re: Modificatie probleem wazzyl

Bericht door David » 05 mei 2012, 09:31

Als je hebt ingelogd via je FTP moet je zoeken naar de map www of public_html, als het goed is kun je daar de bestanden van je forum vinden.

Alleen heb ik het idee, dat jij denkt dat je alleen maar een Modificatie moet uploaden en je hem dan meteen kunt gebruiken, dat is echter niet het geval. Er moeten ook wijzigingen in je bestanden gedaan worden, en vaak moet er ook een installatie script gedraaid worden in je browser. Modificatie zijn dus niet zomaar geïnstalleerd enige kennis is nodig!

Wellicht heb je iets aan dit wiki artikel om je op weg te helpen. Als je daarna nog vragen hebt kun je die hier altijd stellen, en dan zullen we je proberen opweg te helpen.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

wazzyl

Re: Modificatie probleem wazzyl

Bericht door wazzyl » 05 mei 2012, 09:34

oke thanks, ja ik merkte al zoiets. Ik werk zelf met eigen cms en daarop kun je mods in een map gooien en installeren.

Plaats reactie