Upload mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Bert

Upload mod

Bericht door Bert » 20 apr 2003, 22:29

Bestaat er een mod waar je files kan uploaden, en ze dan automatisch te laten zien op een pagina, er bestaat zo een maar voor phpbb versie 1 en niet de 2.x.x

.::Neo::.
Contacteer:

Bericht door .::Neo::. » 20 apr 2003, 22:43

Als je me de link geeft voor die van versie 1 dan kan ik hem wel (proberen) om te bouwen voor phpBB2.
There are no stupid question's, just stupid people.

Carlo Claessen

Bericht door Carlo Claessen » 20 apr 2003, 22:52

Bedoel je niet gewoon de file attachment mod!!!
Staat op mijn site en diverse andere!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Bert

Bericht door Bert » 20 apr 2003, 23:11

kun je bij die atachement mod door iedereen laten uploaden, en dan nog je moet zoveel aanpassingen doen in de php bestanden, wat bij mij uren in beslag neemt en dan nog veel fout loopt. Er zijn dikke errors in mij upload mod, al geprobeert manual en automatsich database te maken en altijd errors, weet iemand trouwens wat ik fout deed http://www.divx-stuff.be.tt/dload.php.

Dit is de link naar die file upload mod, maar ik weet niet zojuist wat er allemaal mee kan http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=68 , veel succes .:Neo:.

.::Neo::.
Contacteer:

Bericht door .::Neo::. » 20 apr 2003, 23:38

Ik heb er ff snel na gekeken , het is te doen dus ik zal het proberen. (Geen garantie dat het me lukt :) )

Mark
There are no stupid question's, just stupid people.

Gesloten