OPGELOST, php script in forumoverzicht?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
xilence

OPGELOST, php script in forumoverzicht?

Bericht door xilence » 24 feb 2012, 19:22

phpBB versie: 3.0.10

Na het verwijderen van de searchbox in de header krijg komt er boven de datum en tijd een progammeertaal te staan.
Afbeelding

Heb het stukje code verwijderd in de 'overall_header' wat tussen dit stuk code stond.

Code: Selecteer alles

<!-- IF S_DISPLAY_SEARCH and not S_IN_SEARCH -->
			<div id="search-box">

</div>
		<!-- ENDIF -->
Haal ik het resterende deel van de bovenstaande code ook nog weg resuteert dat in bijna een complete zin programmeertaal.
Plaats ik een search in de navbalk via de template 'overall_header" resulteerd dat bijna in 2 zinnen code. :(

Enige wat aan de style van het forum is veranderd is een via colourr.css en common.css andere header.
Bij colour.css achtergrond afbeelding en forum achtergrond afbeelding, (gif's) en wat kleuren veranderingen.
Common.css het volgende,

Code: Selecteer alles

#wrap {
	padding: 0 20px;
   min-width: 650px;
   width: 1000px;
   margin: 0 auto;
}

.headerbar {
	background: #ebebeb no-repeat;
	color: #FFFFFF;
	margin-bottom: 4px;
	padding: 0 5px;
      height: 150px;
Laatst gewijzigd door xilence op 25 feb 2012, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Kevin
Contacteer:

Re: php script in forumoverzicht?

Bericht door Kevin » 24 feb 2012, 21:48

Dan heb je iets verkeerd verandert in de overall_header.html, die css bestanden hebben hier weinig mee van doen.
Hoe ziet je overall_header er nu uit? wil je de searchbox helemaal weghebben?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

xilence

Re: php script in forumoverzicht?

Bericht door xilence » 24 feb 2012, 22:26

Opgelost!!

Doordat je zei dat de .css bestanden er niets mee te maken had, ben ik eens kritisch naar de overall_heater.html gaan bekijken in een html editor.

Ik heb in het admin panel de template bewerkt, alleen het opgeven stukje code bewerkt en weer opgeslagen.
Nu stond helemaal onderaan na de <!-- ENDIF --> deze tekst 'li class'
Hoe het daar is gekomen is mij een raadsel, maar heb het gelukkig gevonden!!
Bedankt voor het wijzen in de goede richting. :D

Wil inderdaad dat de searchbox in zijn geheel verwijderd is uit de header en bv in de navbar bereikbaar is via een link.
Wijziging: searchbox is weg

Gesloten