Mededeling als pop-up?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
HeRiNo

Mededeling als pop-up?

Bericht door HeRiNo » 14 jan 2012, 02:08

• Adres van je forum: http://mirc-vraagbaak.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? N.V.T.
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee

Het is niet echt een probleem maar een vraag. Ik wil op het forum bepaalde onderwerpen plaatsen die erg groot zijn. Dit betreft uitleg over bepaalde dingen. Ik heb het geprobeerd als mededeling maar dat is zo lang dat is geen gezicht. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om zo'n lange mededeling in een pop-up venster te zetten in de stijl van het forum zoals dat in het beheerderspaneel ook kan. Is dit mogelijk en ook door een beginner als ik te realiseren?

Met vriendelijke groet, Herman.

Ger
Contacteer:

Re: Mededeling als pop-up?

Bericht door Ger » 14 jan 2012, 09:30

Wat bedoel je precies met een "popup zoals in het beheerderspaneel"? Het beheerderspaneel heeft namelijk geen popups...

HeRiNo

Bericht door HeRiNo » 14 jan 2012, 10:24

Hallo Ger,

bedankt voor je reactie. Nou dan heet dat misschien anders, ik dacht dat het pop-up was. Bijvoorbeeld ... Je gaat naar beheerderspaneel <> Gebruikersbeheer <> zoek een lid <> dan krijg je een wat ik dacht een pop-up.

Groetjes, Herman.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 14 jan 2012, 11:08

Ah ja, da's inderdaad een pop-up. Ook de enige volgens mij. :)
Volgende vraag: waarom maak je niet gewoon een sticky aan, of een mededeling? Dan kun je het gewoon als tekst plaatsen. Zie bijvoorbeeld: http://www.swordfactsbenelux.nl/forums/ ... hp?f=1&t=4
Dat is een onderwerptype mededeling, staat dus altijd bovenaan het forum waar het in is geplaatst en leest erg gemakkelijk. Eventueel kun je er nog een globale mededeling van maken zodat het in elk forum weergegeven wordt.

HeRiNo

Bericht door HeRiNo » 14 jan 2012, 11:29

Hoi Ger,

dat is inderdaad ook een idee :) Ik zal er eens mee aan de gang gaan. Bedankt voor de hulp weer.

Groetjes, Herman.

HeRiNo

Bericht door HeRiNo » 17 jan 2012, 18:43

Hoi, ik heb dus inderdaad een mededeling gemaakt van die hele lange berichten en er gebeurd dus precies waar ik bang voor was namelijk, voor de reacties te lezen moet je echt heel ver naar beneden scrollen, ik vind dat geen gezicht dus kom ik graag toch even terug op de originele vraag:
Nu vraag ik me af of het mogelijk is om zo'n lange mededeling in een pop-up venster te zetten in de stijl van het forum zoals dat in het beheerderspaneel ook kan. Is dit mogelijk en ook door een beginner als ik te realiseren?
Groetjes, Herman.

Gesloten