Als beheerder/mod berichten bewerken?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
HeRiNo

Als beheerder/mod berichten bewerken?

Bericht door HeRiNo » 12 jan 2012, 23:31

• Adres van je forum: http://mirc-vraagbaak.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? N.V.T.
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Niets aan codes, ben alleen aan het uitproberen.
    Alweer een vraagje van mij, ik zoek wel op het forum maar kon er niets over vinden en ik ben nieuw met phpBB. Ik vroeg me af of je als beheerder / moderator berichten van gebruikers ook alleen kunt bewerken dus tekst aanpassen zonder dat jet het persee moet verwijderen. Ik kan het nergens vinden, hopelijk weet iemand hier een antwoord op. Wat ik trouwens ook niet kan vinden is de optie dat gebruikers hun bericht zelf kunnen wijzigen.
Groetjes, Herman.

Ger
Contacteer:

Re: Als beheerder/mod berichten bewerken?

Bericht door Ger » 13 jan 2012, 08:41

Waarschijnlijk heeft dit een link met het ontbreken van je nederlandse knoppen. Los eerst die dus even op.
Verder heb je als beheerder niet standaard ook moderatorpermissies, die zul je dus eventueel moeten toevoegen voor jezelf.

Gesloten