Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
vrouwke

Bericht door vrouwke » 05 jan 2012, 13:58

Wanneer ontstond het probleem? meteen
Wat is het probleem?[/list]
geen gallery avatars

Ik werk voor het eerst met ftp en ken er niets van
ik heb om te beginnen 2 avatars via ftp geupload maar nu kan ik die niet terug vinden in mijn forum
ik weet eerlijk gezegd maar half wat ik doe - en doe zo maar wat denk ik
bedoeling is om avatars die op mijn compu staan via ftp naar mijn site te plaatsen maar hoe vind ik die dan terug op mijn site want ik kan nergens iets vinden over avatars gallery aanmaak en toch al twee ava's via ftp naar mijn site gezet (denk ik)

Verder heb ik ook nog probleem met afbeeldingset zie daarvoor mijn vraag in ander postje

vrouwke

Re: avatar gallery aanmaken

Bericht door vrouwke » 06 jan 2012, 12:49

Niemand die kan helpen??

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 06 jan 2012, 15:42

Je dient de avatars in een map te uploaden en die map word dan zichtbaar als galerie.
Uploaden moet naar root/images/avatars/gallery in die map gallery moet je dan je map uploaden met avatars erin.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

vrouwke

Bericht door vrouwke » 06 jan 2012, 21:08

Bedankt het is gelukt.

Gesloten