- Adres van je forum: http://allesbergen.nl/Forumboard
Event. modificaties op je forum:nvt
Wanneer ontstond het probleem?nvt
phpBB versie:laatste
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
installatie scherm komt niet op
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
installatie scherm komt niet op
Re: installatie scherm komt niet op
wat is de exacte locatie waar je phpBB hebt geupload, op de site die je geeft zie ik geen phpBB staan.
Ik heb het in bovenstaande map gezet dus alles uit de phpbb map naar de map Forumboard
Het zal dan denk ik liggen aan het CMS wat op de rest van de site gebruikt, want ik zie daar een pagina van je website verder.
Er zit verder geen cms achter het is allemaal html
Tja, het probleem wat je hebt heeft weinig met phpBB te maken, wat ik zie is geen phpBB, maar je eigen site, en daarin ligt je probleem ook.
- AirWarrior
Je moet de map "phpbb" in zijn geheel uploaden, niet alleen de inhoud.TTCrew schreef:Ik heb het in bovenstaande map gezet dus alles uit de phpbb map naar de map Forumboard
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Volgens mij is het de bedoeling dat het "in" zijn website komt te draaien, in een iframe ofzo.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Lijkt me sterk, ik had namelijk op een andere hoster ook mijndomeinnaam.nl/Forumboard aangemaakt.
Het is geen iframe.
Het is niet zo dat het enkel alleen geinstalleerd kan worden als het in de map phpbb zit.
In elk geval bedankt voor het meedenken.
Het is geen iframe.
Het is niet zo dat het enkel alleen geinstalleerd kan worden als het in de map phpbb zit.
In elk geval bedankt voor het meedenken.
Kan het niet zo zijn dat er iets 'verkeerd' staat in je .htaccess-bestand voor je site?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying" - James May