- Adres van je forum: http://www.xboxslim.nl/forumx
Event. modificaties op je forum: Ik zou graag adsense willen toevoegen en zoek documentatie. Ook wil ik graag weten hoe ik het forum vanuit Wordpress bereikbaar maak. Dus men ziet de website, klikt op blaadje Forum en Forum verschijnt.
Wanneer ontstond het probleem? Nvt
phpBB versie: 3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem? Zie hierboven
2 vragen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
2 vragen
Re: 2 vragen
Allereerst moet je je bij Google aanmelden voor Adsense.
Zodra je die code hebt kan je via dit artikel instructies vinden waar je de codes moet plaatsen. Onthoud wel dat het een regel is van Google dat er alleen advertenties mogen op pagina's waarop content staat, dus alleen in de overall_footer.html plaatsen zodat het op elke pagina in je forum zichtbaar is, is verboden.

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!