Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
maestrowing
Bericht
door maestrowing » 09 nov 2011, 00:35
- Adres van je forum: http://www.knabbelbabbel.be/Forum
Event. modificaties op je forum:gallery, mchat, advertisement
Wanneer ontstond het probleem?een week of 2 terug
phpBB versie:3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?gallery geinstalleerd
Wat is het probleem?
Sinds 2 weken als ik uitlog of als er gasten op het forum komen die dus niet ingelogd zijn is er zowel op het portaal of het forum geen enkele afbeelding niet meer zichtbaar .
wanneer men terug gaat inloggen is alles weer zoals het moet .
ik denk dat er ergens iets mis is met de permessies maar waar precies weet ik niet , heb me al suf gezocht maar alles tevergeefs .
wie weet raad aub .
dank u
-
Stigter
-
Contacteer:
Bericht
door Stigter » 09 nov 2011, 08:03
Voor gasten staat waarschijnlijk het vinkje, kan bestanden downloaden op nee in de groepspermissies.
Zet die op ja en ze kunnen de bijlagen weer zien!
-
maestrowing
Bericht
door maestrowing » 09 nov 2011, 09:20
Die stond wel degelijk op ja heb nu de standaardpermessies ingesteld en nu werkt het weer .
alleen kunnen ze nu ook de ledenlijst zien en onze chat en de gallery , dus dit is niet de bedoeling .
de permessies zijn door elkaar gegooid blijkbaar en krijg ze niet echt op orde .
-
maestrowing
Bericht
door maestrowing » 09 nov 2011, 21:54
heb effen met de permessies gexperimenteerd en ik moet bij de chat een vinkje zetten dat ze de chat kunnen bekijken , dan pas zie je da banners en de afbeeldingen staan wat ik eindelijk niet normaal vind .
zou liever hebben dat de gasten de cchat niet te zien krijgen maar wel de afbeeldingen man als dat niet raar is .
iemand een idee???