- Adres van je forum: http://www.clientenraad-leek.nl/forum/
Event. modificaties op je forum:geen tenzij een andere style een mod is
Wanneer ontstond het probleem?na terugzetten back up
phpBB versie:3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nieuwe provider dus opnieuw installeren
Wat is het probleem?
De installatie bij de nieuwe provider verloopt goed.
Na installatie krijg ik op het tabblad converteren een foutmelding:
Ik probeer een back-up terug te zetten van 15-12-2009 maar ook dat lukt niet. Ik denk dat die back-up van een andere forumversie is. Ik weet niet welke. Ik heb dus de database op de webserver verwijderd, de forum software verwijderd op de server en maar weer opnieuw geupload en geïnstalleerd (misschien kan dit ook langs een andere weg sneller?)General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
Table 'crleek_forum.phpbb_config' doesn't exist [1146]
SQL
SELECT * FROM phpbb_config
BACKTRACE
FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 175
CALL: dbal->sql_error()
FILE: install/install_convert.php
LINE: 135
CALL: dbal_mysql->sql_query()
FILE: install/index.php
LINE: 326
CALL: install_convert->main()
FILE: install/index.php
LINE: 203
CALL: module->load()
Ik had alle mappen van het forum vlak voor de verhuizing naar de nieuwe provider gekopieerd naar mijn eigen PC maar realiseer me nu dat dat geen installatie back-up is. Mogelijk dat er voor jullie toch nog bruikbaar bestandjes in staan, waar je mij mee op het goede spoor kan zetten.
Ik ben een complete leek op dit gebied, ben al een paar dagen aan het stoeien met de installatie en de handleiding volgen, maar kom er niet verder mee.
Graag jullie hulp welke stappen ik nog kan ondernemen om het forum werkend te krijgen en als het even kan ook een back up te kunnen terugzetten.