Twitter button

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
hspoor

Twitter button

Bericht door hspoor » 21 okt 2011, 14:14

• Adres van je forum: http://www.spoorforum.com
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?geen probleem
    phpBB versie:3.02

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
geen probleem

Vraag: is het mogelijk om de twitter-button om berichten via twitter te delen, automatisch te laten verschijnen onder ieder geplaats forumbericht?
Zo ja, waar en hoe moet ik dit doen? (voor normale html toepassing is er een scriptje beschikbaar, maar dit ligt natuurlijk wel even anders...)

David
Contacteer:

Re: Twitter button

Bericht door David » 21 okt 2011, 15:35

Ik denk dat je daar het beste een modificatie voor kunt gebruiken, dat geeft je ook de mogelijkheid meer sociale website toe te voegen, Share on Is z'n modificatie. Dat zou ik persoonlijk aanraden ;) Maar er zullen vast ook andere manieren zijn
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

hspoor

Bericht door hspoor » 21 okt 2011, 17:59

Bedankt. Alleen het verhaal op de daar getoonde screenshots is mij niet helemaal duidelijk. Begrijp ik daaruit dat je je forum en categoriën moet hernoemen en alle permissies voor gebruikers en forums opnieuw in moet stellen?

David
Contacteer:

Bericht door David » 21 okt 2011, 18:29

Ik denk dat je dat verkeerd begrijpt, je hebt de tekst gelezen die in de screenshots staan? Dat is de tekst die je ziet als je een forum hebt geïnstalleerd. Het eerste topic, dus daar hoef je geen rekening mee te houden.

Als je hem installeert moet je alleen de mod zelf instellen de rest van je forum blijft zoals het is wat betreft indeling en permissies.

hspoor

Bericht door hspoor » 21 okt 2011, 19:17

Ah, misverstand dus. Alleen ik ben niet zo heel handig met mods. Ik heb het share-bestand gedownload en uitgepakt. Waarheen moet ik dit nu uploaden en hoe installeer ik dit verder? En worden bestaande mod's niet aangetast?

David
Contacteer:

Bericht door David » 21 okt 2011, 19:56

Begin even met een volledige back-up te maken van je FTP en database voor je begint aan een installatie, in het ergste geval kun je dan terug naar hoe het was voor je bent begonnen. Je moet niet alleen wat uploaden, maar ook bestanden wijzigen.

Ik wil je wijzen op DIT wiki artikel over het installeren van modificaties. Je kan hier altijd vragen stellen als je bepaalde punten niet snap of als je tegen problemen aan stuit. Er is hier op het forum dan vast wel iemand die je op weg kan helpen.

Let goed op de instructie en op de wijzigingen die je uitvoert, controleer het eventueel 2x voor je iets upload en dan zou het goed moeten komen.

hspoor

Bericht door hspoor » 21 okt 2011, 21:05

Dank je, zal het goed bekijken zodat alles duidelijk is voor ook maar iets te doen. (je vraagt je wellicht af hoe ik dan die andere mod's gedaan heb, wel daar had ik iemand voor die er veel verstand van had, maar helaas kan ik daar geen beroep meer op doen)

hspoor

Bericht door hspoor » 21 okt 2011, 21:08

Edit: is het van invloed als je een andere style geïnstalleerd hebt?

David
Contacteer:

Bericht door David » 22 okt 2011, 09:07

hspoor schreef:Edit: is het van invloed als je een andere style geïnstalleerd hebt?
Je moet dan eerst nagaan of jou stijl Prosilver of Subsilver2 gebaseerd is. Als je dat weet doe je de wijzigingen uit de installatie instructies in jou stijl. Ze gaan namelijk uit van 2 standaard stijlen, alle andere stijlen zijn daar op gebaseerd ;)

Gesloten